Smokk

Handra

Flørter med forumet
Lurte på om noen har noen gode råd til meg ang jenten min nekter å ta smokk eller en type smokk som er lettere å ta? Hun bruker meg som smokk:(

Ble tipset innpå duppe smokken i skukkervann....

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Følger med her... For lillefrøkna bruker også meg som smokk. Nekter plent å ta smokk. Hun sutter og leter ofte på hendene og har funnet tommelen en gang, men ser ut som det bare ble med den ene gangen.

Har hun hatt økedager? :) Da vil de gjerne ha mye pupp for og få opp produksjonen :) Elkers kan du prøve forskjellige type smokker. Mine vil bare ha mam sine smokker :)

♡Prinsesse 14 juli♡

Lille gutt tar smokken fint her,men må til tider dytte den litt opp i ganen på han :) når en gjør det "utløser" en sugerefleksen :) funker her i gården vertfall.
(Bruker MAM sin aaaaaller minste smokk)

Min slet fryktelig med å holde på smokken... Har prøvd mange typer, men den eneste han får til er Nuk:-)

Her er alle smokker utenom 0-1mnd smokken fra mam for store.

Trodde ikke det var så stor forskjell på smokkene-men her vil begge guttene faktisk bare ha MAM sine :) Avent sine blir spyttet ut gitt... Greit med disse gratis babypakkene vi har fått,var jo både MAM smokk og Avent smokk i de,så da gikk det jo an å prøve før vi kjøpte inn flere :)

To skjønne gutter 26.06 <3 <3

Trengtes mye tålmodighet før vår baby tok den. Strever med å ta taket i den og av og til blir han nesten sint på den, men når han endelig forstår det, så koser han seg såå med den :-)

Opp i ganen, leke/friste den litt inn, fingre ved siden av munnen så de kjenner hud (ligne på puppen). Min tar to typer; mam sin minste og nuk sin minste i latex (bestilte på navnesmokken - mye fint og rask levering :-)

Trengtes mye tålmodighet før vår baby tok den. Strever med å ta taket i den og av og til blir han nesten sint på den, men når han endelig forstår det, så koser han seg såå med den :-)

Opp i ganen, leke/friste den litt inn, fingre ved siden av munnen så de kjenner hud (ligne på puppen). Min tar to typer; mam sin minste og nuk sin minste i latex (bestilte på navnesmokken - mye fint og rask levering :-)

Back
Topp