Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Følger med her... For lillefrøkna bruker også meg som smokk. Nekter plent å ta smokk. Hun sutter og leter ofte på hendene og har funnet tommelen en gang, men ser ut som det bare ble med den ene gangen.
Har hun hatt økedager? Da vil de gjerne ha mye pupp for og få opp produksjonen Elkers kan du prøve forskjellige type smokker. Mine vil bare ha mam sine smokker
Lille gutt tar smokken fint her,men må til tider dytte den litt opp i ganen på han når en gjør det "utløser" en sugerefleksen funker her i gården vertfall.
(Bruker MAM sin aaaaaller minste smokk)
Trodde ikke det var så stor forskjell på smokkene-men her vil begge guttene faktisk bare ha MAM sine Avent sine blir spyttet ut gitt... Greit med disse gratis babypakkene vi har fått,var jo både MAM smokk og Avent smokk i de,så da gikk det jo an å prøve før vi kjøpte inn flere
Trengtes mye tålmodighet før vår baby tok den. Strever med å ta taket i den og av og til blir han nesten sint på den, men når han endelig forstår det, så koser han seg såå med den
Opp i ganen, leke/friste den litt inn, fingre ved siden av munnen så de kjenner hud (ligne på puppen). Min tar to typer; mam sin minste og nuk sin minste i latex (bestilte på navnesmokken - mye fint og rask levering
Trengtes mye tålmodighet før vår baby tok den. Strever med å ta taket i den og av og til blir han nesten sint på den, men når han endelig forstår det, så koser han seg såå med den
Opp i ganen, leke/friste den litt inn, fingre ved siden av munnen så de kjenner hud (ligne på puppen). Min tar to typer; mam sin minste og nuk sin minste i latex (bestilte på navnesmokken - mye fint og rask levering