Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MsMarte
Jenny Otheliahar stort sugebehov, det fikk vi vite lenge før hun var ute av magen. Fødselslegen som tok ul på meg sa tidlig at den bebien kom til å trenge smokk tidlig, etter han så henne kun med hånda i munnen hver gang...
Første natta på sykehuset hadde hun ikke smokk, men vi kjøpte det dagen etter. Hun tok den på sykehuset, men så snart hun kom hjem gjorde sambo henne avhengig av puppen. For hver gang hun gapte sa han at hun var sulten.. Så nå er jeg en levende smokk.,[&o]
Hverken flaske eller smokk tar hun.. ser ut som det verste hun har fått inn i munnen.. Puppen er vist det beste.. Ligger å koser alt for ofte![:o]
ORIGINAL: madonna
På barselhotellet lå jeg å ammet hele den første natta. Trudde hun trengte smokk å spurte JM om di hadde. De hadde ikke det å så litt rart på meg. Ungene må ikke forstyrres di første 8 ukene med smokk da dette forstyrrer amme suge teknikken sa hun. Vel nå har jeg kjøpt smokker på apoteket vel å merke og disse er spesial laget for å ikke forstyrre ammingen. De ser rare ut men det skal bli kjekt å teste dem ut.
Lykke til [:)]
ORIGINAL: ~Fiorellina~
ORIGINAL: madonna
På barselhotellet lå jeg å ammet hele den første natta. Trudde hun trengte smokk å spurte JM om di hadde. De hadde ikke det å så litt rart på meg. Ungene må ikke forstyrres di første 8 ukene med smokk da dette forstyrrer amme suge teknikken sa hun. Vel nå har jeg kjøpt smokker på apoteket vel å merke og disse er spesial laget for å ikke forstyrre ammingen. De ser rare ut men det skal bli kjekt å teste dem ut.
Lykke til [:)]
Det hørtes rart ut..
mens andre steder får barna smokk av sykehuset[8D]
Småen vår fikk iallefall smokk lenge før han var 8 uker - han ble ammet og flasket litt omhverandre fram til han var 8mnd - da ville han ikke ha puppen lengre, men da var jo jeg gravid, da[8D]
ORIGINAL: maiblomst
Kristoffer fikk sutten den dagen vi kom hjem fra sykehuset. 4 dager gammel var han da. Han lurte mammaen sin opp i stry. Trodde han var sulten jeg, men det var bare suttebehovet. Han suttet på fingrene med det samme han så dagens lys. Det har ikke påvirket ammingen at han bruker sutten.