Smokk!

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Skjønner ikke hvordan jeg skal få frøkna til å ta større smokk jeg.. hun bare spytter de ut. Hun vil bare ha 0-6 mnd smokken til mam...

Har prøvd avent, mam og tomme tipee sine større smokker, og den mam air perfect fra apoteket.

Men hun vil ikke ha dem.
Men 0-6 mnd begynner å bli for liten og detter så fort ut av munnen hennes. ..

Kjøpte noen på h@m nå :) med disney motiv. Dem virka litt mindre enn mam sine :)

Har ingen råd, ingen av mine har jo ville hatt smokk i det hele tatt så.
Men en jeg kjenner hadde samme problemet, aner ikke om og i så fall hvordan de løste det;)

Sliter med det samme selv. Bruker NUK 0-6 enda, selv om hun snart er 8.5 mnd!!! Lurer rett og slett på om hun er øitt liten i gommen/ganen, så hun synds det er ekkelt?!

Hmm...Da er det jammen ikke godt og si hva du kan gjøre..Har du prøvd og se om hun tar usymmetrisk smokk? De som har avkuttet tupp på en måte. Min har ikke villet ha dem da han var mindre. Men så skulle jeg bare prøve nok en gang med en nuk smokk vi hadde fått i gave og jaggu tok han den brått. Ellers finnes det helt sånne runde smokker du kan bestille på nett, der er også tutten litt mindre enn på mam sine..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Samme her, bruker bare 0-6 mnd her, de store bare spytter hun ut.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Her bruker han kun avent 0-6 mnd, og jeg syns ikke det er noe problem :)

Sendt fra min Samsung

godt å se det er flere som bruker de str.

Grunnen til at jeg gjerne skulle hatt henne over på større smokk er at hun begynner å gape over dem så mye, at jeg er redd hun skal få hele smokken inn i munnen...

Her tar hun 6+ smokkene, men jeg syns de har sett så altfor store ut til henne, så har for det meste brukt de minste til nå. Må nok bytte snart, fordi jeg frykter det samme som deg.

Her tar hun 6+ smokkene, men jeg syns de har sett så altfor store ut til henne, så har for det meste brukt de minste til nå. Må nok bytte snart, fordi jeg frykter det samme som deg.

...har selvfølgelig ikke brukt de aller minste mam-smokkene til nå, men de som er 0-6 mnd. ;)

Hehe...er nesten litt glad han bruker tommelen jeg! Begge de eldste tok etterhvert mam air..

Venninna mi si jente ville ikke ha 6+ smokk heller før hu var 8-9 mnd.. Prøvde flere ganger og plutselig var det greit... Kan jo hende hun plutselig vil ha den. Vi prøvde også mange ganger før hu tok 6+ i det hun nærma seg 8 mnd.. :) så plutselig ;)

Joda, det kommer seg sikkert. Har prøvd siden hun var seks mnd, så har prøvd ei stund. Går litt bedre nå enn før, men kommer fort ut igjen likevel.

Back
Topp