Smokk

Side

Glad i forumet
VIP
Er det noen babyer her som bruker smokk? Vi har prøvd på jenta våres noen ganger. Men hun spytter den bare ut igjen. Storebroren hennes tok den fra starten av. Noen som erfaring her de vil dele? Betyr det at jeg ikke vil trenge noen smokker fremover? Hun er nå 2 uker i morgen. Svigerinna mi har til og med kjøpt.med navn på.

Her brukes smokk.
Han klarer ikke holde den inne så veldig lenge, og jeg må holde litt på den før han klarer å suge skikkelig på den. Men han blir flinkere for hver dag:p

Ville virkelig ikke starte enda men ble brukt som smokk her noen dager og i et svakt øyeblikk henta jeg en smokk fra en eller annen babybox vi fikk. Joda- just hva han trengte og tok den tvert. Sov i egen seng den natta..
Men tilbyr nå pupp først likevel- viktig å ikke miste økedager tenker jeg..ammingen går fint likevel heldigvis!!
Så vi bruker smokk innimellom..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Her brukes smokk.
Han klarer ikke holde den inne så veldig lenge, og jeg må holde litt på den før han klarer å suge skikkelig på den. Men han blir flinkere for hver dag:p
Samme her. Han skal bruke sutt:-)

Hun har ikke villet ta smokk før nå de siste dagene. Hun er 4 uker idag. Har ikke helt taket på det enda heller, men det kommer seg :)
Det hender vel at man må prøve ulike smokker, for det er ikke alle smokker de liker.

Må bare si at jeg har ikke et stort ønske om at hun skal bruke smokk, men av erfaring var den veldig kjekk å ha med å gjøre den gang storebror brukte:-)

Smokk fremfor tommel tenker jeg:)
Har sett flere på skolen som glemmer seg og bruker tommelen:confused:

Fikk beskje på barsel om å skaffe smokk. For gutten har et enormt suttebehov.. Men nå nei! Hvorfor bruke vanlig smokk når jeg kan bruke puppen til mamma som smokk :p

Vi fikk ikke eldste barnet vårt til å ta smokk. Det var greit nok i begynnelsen, men når hun ble noen måneder og krevde mer og mer på natta, da skulle jeg ønske hun tok den. Så nå øver vi iherdig her, smokk skal hun ha:)

Back
Topp