smokk

Maybs

Elsker forumet
Veit ej ikkje høre til her men tenkte ej skulle høre med dåkke som he bebisa rundt 2 mnd... Ka tid dåkke begynte med smokk? Dennis e 3 uke å vil fremdeles ikkje ta smokk... Begynde å tvile på at han vil ta smokk...[8|] Men prøva no heile tida enda... Dei to andre jentene mine tok smokk allerede inne på sjukehuset...so e litt bekymra for at Dennis ikkje vil ta den, smokken e litt grei å ha til tider... [8D][:)]

Martine tok smokken med en gang vi kom hjem fra sykehuset hun, og det er det beste hu vet,men heldigvis så våkner hun ikke hvis hun mister smokken når hun har sovnet[:D]

frøkna mi er 7uker hun har nektet å ta smokk til i forige uke. da hadde jeg sliti med dette i 4uker. prøvd alt, masse forskjellige smokker, prøvde til og med litt sukkervann på, da tok hun den i 30sek før den kom fykende ut igjen.

men som sakt forige uke begynte hun å ta litt, altså hvis hun er litt sulten (veldig bra for da har jeg tid til å lage maten til henne uten at hun hyler) når hun sitter i bilsete,vogna og hvis hun føler seg litt utilpass, (vis jeg ikke er der og hun trenger trøst, tar mer smokk når pappa eller besteforeldre har henne noen timer)

uten om dette nekter hun å ta smokk. men det er egentlig helt greit. hun tar smokken til det som treng.

Mia tok smokken allerede på sykehuset. Men det er ikke alle barn som vil ha smokke...

min ville heller ikke ha smokk,men så kjøpte jeg smokken "trøst"på apoteket,den ville han ha!!de ser jo litt ekle ut syns æ..men så lenge de hjelper han så er jeg fornøyd[;)]

Mathiasen ville først ta smokken da han ble 9 uker....så det finnes håp for dere også  

Har prøvd med smokken på Filip siden den alderen, og han vil fortsatt ikke ha den. Smaker av og til litt på den, så er det rett ut.
Og han er 7 uker i dag.
Forresten sutter han forferdelig på handa si, om han får tak i den......[;)] 

Mia hadde problemer med å holde på smokken i begynnelsen, men hun lærte seg teknikken tilslutt...

Jeg har heller ikke fått snuppa mi til å ta smokken. Har prøvd mange ganger, men hun bare brekker seg....
Førstemann tok smokken allerede på sykehuset. Andremann ville heller ikke ha smokk, så det er vel bare sån at noen barn ikke vil ha smokk....
Men helt enig med deg at smokken er veldig grei! [:)][:)]

snuppa tokk sutten første gang vi prøvde...

Malin tok smokken da hun var 3 dager gammel og elsker den [:D]

ORIGINAL: gunnemor

Mathiasen ville først ta smokken da han ble 9 uker....så det finnes håp for dere også  

Det var godt å høre....  [:D]
Takk for alle svarene jenter....
Krysser fingrene for at Dennis tar smokken til slutt  da...... 

Julian tok smokken fra forste stund.Bruker NUK sine silikon smokker.Deilig med barnevakt[;)]

Vil at Filip skal ta smokken, samtidig som jeg ikke vil.
Liker ikke å se at slike nydelige babysmil blir gjemt bak en smokk.

Snuppa mi vil ikke ha smokk. Skulle ønske hun tok den, for hun bruker meg som smokk når hun skal sovne... [&o]

Martine har aldri tatt de små smokkene, så jeg måtte kjøpe den 3-36 mnd smokken, eller 4mnd+ smokk..da tok hu den[;)] dere kan jo kansje prøve det?

Back
Topp