Smokk

susseline

Forelsket i forumet
Har dere begynt med smokk???????  Fødeavdelingen her er sånn mor - barn avdeling, og der får en ikke begynne for tidlig m smokk. Viktig at de får riktig sugeteknikk først. Jeg lurer på å begynne nå.
 Jeg har kjøpt den nye typen som skal hindre bitefeil[:)].

D vet jeg ikke. Men m jenta mi holdt jeg på flere uker før hun tok den. Viktig å ikke tvinge den inn, la de heller, har bare prøve litt og ta pause igjen. D er noe annet en en pupp, hardere og stivere. Så de liker den ikke til å begynne m

Man kan kjøpe sånne brune gummismokker på apoteket.. niesen min brukte de helt i begynnelsen, og de var ikke for store. koster rundt 40 kroner tror jeg det var 

Bjynt me smokk når eg kom heim fra sykhuse. Snuppa har et
sinnsykt suttebehov, å eg ork ikke sett ute me puppen heile tia
bære så ho ska få sutt når ho egentli e mett.
Ho tok sutten uten problem, har Avent sin silikon smokk.

Vi har gitt han litt smokk for han vil suge hele tiden! Men ble frarådet det pga. sugeteknikken og at man mister litt oversikten på sulten hans og hvor mye han spiser. Så jeg prøver å vente litt til med smokk..

ORIGINAL: Citti

Vi har gitt han litt smokk for han vil suge hele tiden! Men ble frarådet det pga. sugeteknikken og at man mister litt oversikten på sulten hans og hvor mye han spiser. Så jeg prøver å vente litt til med smokk..

ja, enig m du. Vi må huske at de vil ha mat ofte og har økedøgn innimellom. Hvis vi gir smokken så kan de ikke øke melkemengden. Jobben vår nå er å henge ut m puppen i tide og utide, hehe[;)]

jeghar en skikkelig sutte baby, så jeg måtte begynne på sykehuset.
erfaring fra forigje gang. sutt skulle jeg ha m på sykehuset ja!

Back
Topp