Smokk.

Sadmira

Glad i forumet
Noen som har erfaring med at den lille ikke vil ha noen annen smokk enn den han/hun fikk først?
Her er det bare hylinga til han får den han fikk først, men den er jo såååå liten. Redd for at han kan ødelegge kjeven eller noe. Har prøvd sikkert 30 forskjellige smokker uten hell.

hun elsker de smokkene som er fra 0-3 mnd, så de har hun enda, hehe [:D]

ORIGINAL: Lykkeliten i Januar

Ja hadde det enda vært en sånn en, men den han har er fra 0-1 mnd. ALTFOR liten.

ORIGINAL: Sadmira

Ja hadde det enda vært en sånn en, men den han har er fra 0-1 mnd. ALTFOR liten.

Hvis det er mam sine smokker så tror jeg selve sugedelen er like stor som den fra 0-3 mnd[:)]

ORIGINAL: januarbebis

Hvis det er mam sine smokker så tror jeg selve sugedelen er like stor som den fra 0-3 mnd[:)]

Det er avent sin.

ORIGINAL: GULLUNGEiVUGGA

ORIGINAL: januarbebis

Det er avent sin.

Avent 0-1mnd??? Aldri hørt om den jeg... Hvor får man kjøpt den... har du link til den... Hun her vil plutselig ikke ha noen slags smokk[:(]

Eldste snuppa mi brukte 0-3 avent til hu slutta ved 2,5 års alder[:D]

Hm jeg vet ikke hvor den finnes her til lands, mamma kjøpte med et par når hun var til England rett før jeg fødte. Kan hende den finnes på avent sin nettshop.

Jenta mi vil bare ha Mam smokkene som er fra 0-2 mnd. Hun brekker seg på de andre. Og hun vil bare ha den som hun fikk først. Kjøpte en ny i samme merke og størrelse, men når jeg studerte dem så var den nye litt tynnere og bittelitt lengre, så den ville hun ikke ha..nå først de 2 siste dagene får jeg henne til å bruke den smokken litt også[:)] Kanskje det er håp for nye smokker..hehe[:)]

Jeg har tatt bort smokken i dag.  Og da putta han pekefingeren i munnen og sovnet uten problem.Tror ikke det er så sunt at den lille på snart 3 mnd skal bruke en som babyer opp til en mnd skal bruke. Så alternativet blir å kutte ut smokk helt[;)]

vær glad han tar smokken i hele tatt... [;)] her strever vi me å få han til å ta den, å han har et enormt suttebehov, å henger i puppen dag og natt... Hvor bor du Sadmira??? Røros???

ORIGINAL: adnil82

vær glad han tar smokken i hele tatt... [;)] her strever vi me å få han til å ta den, å han har et enormt suttebehov, å henger i puppen dag og natt... Hvor bor du Sadmira??? Røros???

Jupp[;)] du og?

Glåmos [;)]

Jupp[;)] du og?

Glåmos [;)]

Jupp[;)] du og?

Fe je spør kem du e?[;)]

ORIGINAL: mamma87

Du er hvertfall heldig at han tar smokken!For hun her nekter![8D]
Jeg ville bare latt ham ha de smokkene han var "vandt" til![:)]Tror ikke jeg hadde stresset så mye med det..[;)]

Back
Topp