Smokk til hund?

Piper Chapman

Gift med forumet
Så på "Hund i arbeid " på tv"n nå.Der lå det en hund med rosa smokk i munnen .
Det har jeg ikke sett før, heller aldri tenkt på at det må mine hunder ha. hehe.
Noen her som har smokk på hunden??Hvorfor har du det?

Hahaha, aldri hørt om før gitt

Har ikkje hund, men tenker at hundar (spesielt valpar) kan like å suge på noko, dei er jo pattedyr akkurat som oss.

Har bilete av St. Bernhardvalpen vår med smokk i munnen frå broren min var liten. Ikkje at eg trur ho fekk lov til det/blei gitt smokk, men at ho fekk tak i ein og likte det trur eg nok.

Jeg vil heller påstå at det er en dårlig uvane denne hunden har lagt til seg, og en eller annen lat hundeeier som egentlig har lyst på baby, og syns det er søtt med smokk til hunden.

Sukk.

Tannhelsa til hunden tenker man ikke på, eller kvelningsfare ved så skarpe tenner som lett kan tygge av den gummibiten.

Det var vel heller et triks hunden kunne, som de hadde filmet!

Er vel for at den er myk å go å tygge på, er vel en grunn til at det lages så mange tygge leker til hund :P
Bikkja her hjemme fekk tak i en av smokkene jeg hadde kjøpt her å var ikkje sein med å springe av gårde å små tygge på den som bare det her.
Litt søtt også (har dverg pincher), men tror jeg må passe godt på smokkene her i huset når lille gutt kommer hehe

Ja de drev vel på å trente.. Hunden skulle ikke ta ting som falt i gulvet, men der hadde han vell fått lov.. Er da vell ingen hunder som sutter på en smokk!

Mortens skogmus skrev:
Det var vel heller et triks hunden kunne, som de hadde filmet!

Nei, men jeg ser stadig støtt oppdretteren legger ut bilder av hunder med smokk ;p Aldri tenkt over om det er en spesiell hund som alltid har smokk eller om det er fler (ja hunder hun har solgt da)

Aldri hørt om hunder/valper med sugebehov! Bite/gnage derimot .... Hadde aldri falt meg inn å gi hunden min en smokk

Nærmeste vi har kommet smokk her, er når valpen vår for noen år siden fant en smokk ute :p

Har ikke hørt det før, men reagerte skikkelig på det da vi fikk inn en kosedyr-hund på jobb - med rosa smokk i munnen. "Tenkte bare: Helvettes stygg hund... Enda mer idiotisk med smokk!!"

Back
Topp