Smokk på sykehuset

De anbefaler ikkje smokk.. Men eg velger å ikkje gå på "vanvittig suge behov , skrike heile tida smellen" meir enn ein gang.. Så eg har smokk med i baggen, og det har eg hatt med dei tre siste he he...

Jepp! Skal ha med smokk! Men ikke før jeg ser at ammingen sitter får den smokken da!
Men syke d er mye lettere med unge som tar smokk når de skal sove... Har hatt ei som tok smokk og ei som ikke ville så... Smokk!:p

Vi hadde ikke med sist. Begynte vel når poden var 2-3 uker gammel. Ikke noe sugeforvirring.

Har ventet ca to uker på de to første, og prøver det denne gangen også. Enkelt å få mannen til å ta med/kjøpe hvis det skulle bli veldig behov. Kommer nok til å handle inn å ha noen klar hjemme. :)

Sist hadde vi ikke smokk med. Da hun hadde hylt og skreket i to dager spurte barnepleiern om vi ikke hadde en smokk med... :p Var veldig sta den gang - på at vi ikke skulle bruke smokk. Puppene mine endte nok opp som smokk. Sår ble jeg og fælt var det, så denne gangen tar jeg med. :) Vil jo helst få igang ammingen litt først da. :)

Jepp! Skal ha med smokk! Men ikke før jeg ser at ammingen sitter får den smokken da!
Men syke d er mye lettere med unge som tar smokk når de skal sove... Har hatt ei som tok smokk og ei som ikke ville så... Smokk!:p
Samme her.. Men "regner med" at ammingen går fint, og da er det greit å ha smokk på lur:)

Back
Topp