Smokk og bleie?

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Hvordan er det med det hos dere? Brukes det enda?
Her har jeg ikke gjort så mye utav det enda. Han går på do når jeg ser at han skal bæsje og avogtil sier han ifra at han vil tisse doen. Smokken er han avhengi av,men tenke at når han blir litt større skal han få gi den til fisken på akvariet(de har san greie der barna kan gi smokken til)[:)]

Vi stresser ikke med bleie. Av og til vil hun sitte på do eller potte. Smokken kastet hun en god stund før 2 års dagen. Trodde det skulle bli litt styr, men en dag fortalte hun at den var ekkel og kastet den for godt.[:D]

Her brukes begge deler enda.
Er begynt å bli strengere på smokken, at han kun får den når han skal sove.
Har ikke gjort noe med bleiebruken, prøvde å sette han på do en gang men da ville han bare fort av igjen [8D]

Smokk har aldri Matilde brukt, men bleier brukes fortsatt... Hun nekter å sitte på do eller potte så jeg gidder ikke å stresse det ennå. Venter til våren sommeren før vi prøver så veldig aktivt.

her brukes begge deler..
smukken brukes stadig vekk,soving kos og div.
hun syntes det er morro å sitte på do,så der setter jeg henne hver morgen og hver gang vi skifter bleie..
åå  det er sååå artig å se hun blir stolt av seg selv om hun har fått tisset litt...sitter å klapper i hendene og roper hurra..[:D]

Vi bruker også begge deler enda.

Smokken er kun til soving da, det her den vært lenge. Målet er vel å ha den borte til 3-årsdagen tenker jeg. Blir kanskje en ferietur for å levere den til kaptein Sabeltann el. [:)]

Vi har drevet med litt dotrening lenge nå, men helt uten press. Han er ikke så veldig intressert enda, så tenker det blir til sommeren, at han kan gå litt uten bleie da. Men han liker å sitte på potta da. Sitter der og "leser" og lager tisselyder. [:D] Ofte han sier han skal bæsje, men det kommer aldri noe på potta, kommer istede 5 minutter etter at jeg har fått på han bleia igjen. [8D]

Smokk og bleie her og.Går litt på do(om han blir satt der).Smokk når han sover.

Ine Loren asluttet med bleie på dagen når hun var 2 år 4 mnd. Bruker om nattet da.
Smokken har hun ennå om natten. prøvde å slutte for 1 mnd siden, men det endte opp md at hun begynte å lete etter den om natten. Så får å være sikker på at hun ikke ta en natt vandring, så får hun ennå ha den. men håper hun slutter når hun blir 3

her brukes smokk kun ved soving, er veldig avhengig av den. Så vet ikke helt når vi skal ta den kampen.
han er tørr på dagen, er så stas å ha på truse!!!Den søte rumpa da[;)] men bæsje det klarer han kun i bleia, så er litt utfordrende det der... Må ha på bleia til etter frokost, pleier bæsje da. Merker at han blir hard i magen når han går med truse for da holder han igjen. Vi må være obs...
Kan jo bli litt utfordrende utover med slutt av bleie, smokk event stor seng og blir storebror i mai... Tror vi må legge en slagplan for hvordan vi skal gjøre ting framover[:)]

Her sluttet hun med smokk og flaske i oktober.. bleien er det ikke noe hastverk med, hun sier ifra når hun må på do=)

Her brukes det bleie enda.
Sutten slutta hun med for en uke siden. Da fikk hun spysjuka og sutten ble full av spy, Ingen andre sutter skulle hun ha, så da slutta hun.
Hun går stadig å snakker om sutten, men sier bare at det er lillebror sine..
Hadde aldri trodd det skulle gå så lett, for hun var skikkelig avhengig av sutten.

Flinke jenta mi

Emil bruker begge deler[:)][:)] Jeg begrenser bruken av tutt mye på dagtid. Han får ikke gå rundt med den. Får den bare når han er trøtt og veldig sur. Og selvfølgelig når han sover. Bleier ja. Han har ikke så lyst og sitte på potte og do enda. Han prøver seg litt på potten av og til, men ikke så masse. Jeg stresser ikke så mye med det.. Tar det litt som det kommer for tror ikke det er så lurt og tvinge ham til det.

Back
Topp