Smokk med navn?

mita89

Elsker forumet
Noen som vet hvor jeg kan bestille ?
Tenkte på barnehagestart osv, så vet de hvertfall hvilke smokker som er hennes..

De må være mest mulig like MAM sine

navnesmokk.no[:)]

ORIGINAL: Bollen

navnesmokk.no[:)]

Mente navnesmokken.no [:D]

Gå inn på sidene til mam så tror jeg du kan bestille de med navn[;)]

Bestill på navnesutten.dk og IKKE navnesmokken.no

blir billigere. Betalte under 135 norske kroner for 6 smokker inkl. frakt. På norske siden ble det vel 190 nok....

ORIGINAL: mamsentilwilliam

Gå inn på sidene til mam så tror jeg du kan bestille de med navn[;)]

Prøvde der, det går ikke lengre

ORIGINAL: Azoria

blir billigere. Betalte under 135 norske kroner for 6 smokker inkl. frakt. På norske siden ble det vel 190 nok....

Jeg og så på prisen der, men fant ikke noe pris på frakt fra dk, men da blir det fra dk[:D]

ORIGINAL: mita89

ORIGINAL: Azoria

Jeg og så på prisen der, men fant ikke noe pris på frakt fra dk, men da blir det fra dk[:D]

Frakten husker jeg ikke. Men for 6 smokker på .no koster det 160 kroner. Så kommer frakten i tillegg. På .dk ble det 138 norske for 6 smokker. Når jeg logget inn og registrerte på norge, forsvant momsen og frakten ble ikke mer enn at det ikke ble særlig forskjell i prisen. Betalte vel 118 danske kroner for hele sulamitten. Ble under 138 kr ihvertfall :)

Har ei venninne som bestilte mam smokker med navn fra utlandet en eller annen plass..... kan høre med henne hva siden heter [:)]

Back
Topp