Smokk eller ikke?

Ser nok ut som at det blir det - denne gangen også...

kommer an på om ho vil ha den eller ei når ho komme ;)

Ho villbikkje ha den, sputter den ut med en gang. Noe son er helt greit, men tilbyr henne den når hun ikkje roer seg.

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Her har han litt ekstra sugebehov innimellom.
Så smokken blir en god kos her når det trengs ;)

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Hun får smokk når hun har litt ekstra sugebehov ja.

Her blir det nok sutt, han bruker den litt nå. Men kan jo variere det da.

❤ Emil 13.juli -13 ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Den blir bare spyttet ut ;) men tilbyr når hun bare har et suttebehov og nettopp har spist seg mett.
Ventet med å introdusere smokken til hun var blitt en uke, ettersom at hun hadde en litt dårlig sugeteknikk på meg.

Her bruker vi smokk, men bare når jeg vet ganske sikkert at hun er god og mett ;-)

**JENTE FØDT 05.07.2013**

Frøkna har et stort suttebehov, og sutter helst på puppen, eller til nød på sine egne eller våre fingre, men smokken vil hun ikke ha. Jeg har prøvd flere forskjellige, men hun bare rynker på nesen og spytter den ut med et skikkelig fornærmet uttrykk i ansiktet.

Jeg He prøvd sånn litt å få henne til å t den, men den kommer kjapt utigjen..

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Vi skal ikke ha smokke:)

-------------------------
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Vi skal ikke ha smokke:)

Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013
Det sa jeg også, for jeg regnet med det ikke var behov og at han ikke ville som med jentene.
Men med det sugebehovet han har av og til måtte vi ty til smokken i stede for en sår pupp ;)

Det sa jeg også, for jeg regnet med det ikke var behov og at han ikke ville som med jentene.
Men med det sugebehovet han har av og til måtte vi ty til smokken i stede for en sår pupp ;)

Jeg nekter å gi smokk, nektet til storesøster pgså. Sugebehovet går over etter en stund:) om jeg blir brukt som smokk de første ukene, så går det bra:)

Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Har en del smokker fra gratispakkene, og har kjøpt to selv. Men lille putter fingrene sine i munnen og sutter fornøyd på de, så derfor tror jeg nok vi avventer med smokk. Ser ikke behovet enda.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 ❤ Termin 25/7.

Back
Topp