Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Han fikk smokken første ang da han var to dager.
Han har så stort sugebehov til tider.
Men det er ikke mye vi har behov for den egentlig, men den er god å ha de gangene
Hun fikk smokk to dager gammel. Ammingen gikk veldig fint denne gangen så da var det greit. Hun bruker den ikke så mye, men den er veldig god og ha de få gangene hun vil ha den
Jeg prøvde å tilby smokk da hun var 1-2 dager gammel, men den falt ikke i smak. Hun liker den fortsatt ikke, så vi får se hvor lenge jeg gidder å ha smokk i huset.
Etter 3uker måtte vi begynne med smokk ettersom han virket søkende etter mat hele tiden, var nok bare sugebehov. Men han virket ikke mye intresert i deN men av og til får jeg roet han med den
Prinsessen som jeg har fra før av begynte senest da hun var 11 dager tror jeg.hun brukte meg som smokk og jeg fikk så sår etter feil sugeteknikk som ikke ble bedre..Angret ikke og hun var kjempe flink da hun sluttet igjen.
Her har han fått prøve litt smokk idag, han er 4 dager gammel Han har en tendens til å bruke meg som smokk innimellom, men er ikke ofte vi trenger det foreløbig