Smitte av omgangssyke

Luckie

Elsker forumet
Min mor passet barna hele helgen.....inatt har hun spydd som bare det..

Vi hadde dette for en uke siden.....da natt til forrige mandag.... Kan det være at det er vi som har smittet henne?Hun hadde eldstemann på overnatting sist helg da han var spysyk....

Vil ikke ha dette igjen nå [&o] Vært nok sykdom.

ORIGINAL: Gullstjerna

Min mor passet barna hele helgen.....inatt har hun spydd som bare det..

Vi hadde dette for en uke siden.....da natt til forrige mandag.... Kan det være at det er vi som har smittet henne?Hun hadde eldstemann på overnatting sist helg da han var spysyk....

Vil ikke ha dette igjen nå [&o] Vært nok sykdom.

godt mulig at hu har blitt smitta av han da ja..men det er jo ikke så godt å si..
tror ikke dere får det igjen så kjappt altså..
krysse fingrene for det hvertfall[:)]

jeg har hørt at en kan smitte andre i opptil 2 uker etterpå. men at det er de første 48 timene som er værst. får håpe dere ikke får det igjen, hvis det er samme viruset skal dere ikke få det igjen.

Haha, vi har akkurat vært igjennom dette med lillemann. Han spøy ned senga si, senga vår og meg[&o]
Samboern var ikke hjemme, dette holdt på onsdag til torsdag, han kom hjem fredag.
Igår lå samboen rett ut, jeg har ikke merket noenting[:D] hihihihihih

ORIGINAL: bondekone

kommunelegen her sa nå at det omgangsyken som gikk nå kunne en få opp til flerre ganger etter hverandre og dermed var viktig med hygene og at personer med omgangsyken i hjemmet holdt seg hjemme

Neeeeeida....hyyyyyysssssssssssjjj!!! [:o]

Back
Topp