*smiske-tråd*

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Jeg må bare si at jeg stortrives her sammen med dere flotte damene her inne[:D] Dere som er ekte hvertfall[;)]
Gleeeeder meg til å være her under svangerskapet og etterpå med dere[:D][:D]
Syns vi har det trivlig her jeg[:D]

Masse klemmer fra en hormonell gravidkjerring som sambo kaller meg idag.. haha[8D]

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

Jeg må bare si at jeg stortrives her sammen med dere flotte damene her inne[:D] Dere som er ekte hvertfall[;)]
Gleeeeder meg til å være her under svangerskapet og etterpå med dere[:D][:D]
Syns vi har det trivlig her jeg[:D]

Masse klemmer fra en hormonell gravidkjerring som sambo kaller meg idag.. haha[8D]

Denne bare signerer jeg [:D]  Heeelt enig!!

Jeg og[:D]

Mange supre damer her inne, dere gjør dagene mine så mye bedre[:)]

[:D]så koselig[:D]har ikke vært så kjempeaktiv de siste ukene...hatt litt mye å gjøre[:o]
men må si jeg trivest inne her med dere...enda jeg egentlig skulle vært på septemberforumet[:)]

ORIGINAL: Miss lilla m baby

TIL DEG OG DERE ANDRE!

ikke hvem som helst alle, jeg er allergisk.

*ååh smelt*

Heldigvis er de gode damene i flertall enn så lenge[:)] 
Tror vi får det koselig her inne etterhvert som trollene gir opp

Helt enig, kom litt seint inn her, men er veldig hyggelig å være her. Sambo syntes jeg plutselig sitter veeeldig mye med pc´en da, men har jo blitt helt hekta av dette forumet[:D].

så lenge trollene ignoreres er det koselig her inne syntes jeg da! Begynner å kjenne igjen fler og fler nick, og de med bilder er jo gjenkjennelige uansett :D

Skal bli kos å bli bedre kjent med dere jenter/damer når magen vokser og vokser!!! :D:D

er kjempe koselig her inne synes jeg og bryr meg egentlig ikke så mye om de trollene lengere[:D]
dere er noen herlige damer[:D]

ORIGINAL: anziii

er kjempe koselig her inne synes jeg og bryr meg egentlig ikke så mye om de trollene lengere[:D]
dere er noen herlige damer[:D]

Liker meg her jeg også, og troll er så hverdagskost at jeg nesten ikke vet hvordan det er å være uten [8D]

Er ikke hets lengre som det var, men mer sånn mellom linjene og internt, og det er bare morro [;)]

Vi har det fint her vi [:D]

signerer [:D]

koser meg inne på oktober forumet sammen med dere [:)]
ha en god natt alle sammen fra meg [:)]

Back
Topp