Sminketips til lys og sensitiv hud..?

catnip

Glad i forumet
Sitter her og funderer på hvilke sminke som er mest sensitiv for huden uten at jeg begynner å klø i øyner og kinn.
Er relativt lys i huden, er ikke så glad i BB / CC kremer... er mest der primer og pudder...
Men jeg begynner å bli lei av det samme om og om igjen, noen som er flink med makeup her inne?
Mangel på søvn vises nok...

Har forøvrig en god del sminke MAC, NYX og Mary Kay ( pudder greier for å nevne noe), og sikkert en 8-10 mascaraer som ennå ikke er åpnet altså forseglet...

Føler meg så dum når jeg går inn i en butikk og spør om tips, dette til tross for at jeg har brukt sminke i maaaaange år.

Slet med å reagere på sminke veldig mye før. Endte med å kjøpe med No7 foundation på apoteket. Den hjalp veldig. Brukte vell i 1-2 år før jeg prøvde meg frem med annen sminke igjen. Reagerte på en del, men den værste noensinne var Mary Kay :o Men etter perioden med No7 er jeg mye bedre og bruker mye NYX selv, makeupmekka osv :) Reagerer bare en veldig sjelden gang og svie i øya kommer av for hyppig eyeliner bruk. Men ville anbefalt deg og ta en tur på apoteket og sett hva de har der nå, kan funke:)

Slet med å reagere på sminke veldig mye før. Endte med å kjøpe med No7 foundation på apoteket. Den hjalp veldig. Brukte vell i 1-2 år før jeg prøvde meg frem med annen sminke igjen. Reagerte på en del, men den værste noensinne var Mary Kay :eek: Men etter perioden med No7 er jeg mye bedre og bruker mye NYX selv, makeupmekka osv :) Reagerer bare en veldig sjelden gang og svie i øya kommer av for hyppig eyeliner bruk. Men ville anbefalt deg og ta en tur på apoteket og sett hva de har der nå, kan funke:)

Takk for svar :)
Har NYX angel veil primer den funker fint, men når det kommer til å få farge i ansiktet så skurrer det.

Back
Topp