Sminkeprodukter *Håper på bilder*

_Nanne_

Forumet er livet
VIP
Hvilke produkter klarer du deg ikke uten?[:)]
(Forklar gjerne hva det er ,og hvorfor du bare MÅ ha dette[:D])

Ingen som bruker sminke,nei[8D]

Sheer Cover mineral foundation er jeg avhengig av! Har litt uren hud, og dette er den beste foundationen jeg har vært borti!

Og Lancome sin L`Extreme mascara [:)]

Jeg har fått en sykt god hjemmelaget lypsyl med sjokolade og mint-smak. Aner ikke hvor jeg skal finne en ny når denne er brukt opp...

[8D][8D]

bruker ikke sminke...

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Sheer Cover mineral foundation er jeg avhengig av! Har litt uren hud, og dette er den beste foundationen jeg har vært borti!

Og Lancome sin L`Extreme mascara [:)]

funker den virkelig den der sheer cover ????
jeg har sååå lyst å bestille hver gang jeg ser reklamen, men tenker det bare er tull [&:]

Kanebo Sensai Total Finish kompaktpudder, Loreal Beauty Tubes mascara og Kanebo 38c mascara. [:)]

ORIGINAL: lima87
funker den virkelig den der sheer cover ????
jeg har sååå lyst å bestille hver gang jeg ser reklamen, men tenker det bare er tull [&:]

Det lurer jeg litt på også. [:)]

Det eneste jeg virkelig ikke klarer meg uten, er MaxFactor MaxterpieceMAX mascara i svart.  (Jeg brukte også Kanebo 38c mascara før, for den er jo så genialt enkel å vaske bort. Men syntes ikke den forlenga vippene så jeg var aldri fornøyd ellers..)

Bruker både eyeliner, øyenskygge, leppestift eller gloss innimellom, men det er kun mascara jeg bruker hver dag (så å si hver dag iallfall).

ORIGINAL: Lassie

Det eneste jeg virkelig ikke klarer meg uten, er MaxFactor MaxterpieceMAX mascara i svart.  (Jeg brukte også Kanebo 38c mascara før, for den er jo så genialt enkel å vaske bort. Men syntes ikke den forlenga vippene så jeg var aldri fornøyd ellers..)

Da burde du prøve Loreal Beauty Tubes. Den kan også vaskes bort på 38c og man får superlange vipper - så jeg har mer eller mindre gått helt over til den nå (men tror fortsatt jeg har et par Kanebo 38c liggende som jeg må bruke opp, hehe).

sensai kanebo kompakt pudder og consealer.
diorshow mascara og chanel maskara.(husker ikke hvem av dem)
este lauder solpudder

miniralpudderet til bodyshop! er også avhengig av en maskara men husker aldri hva den heter.

Diorshow mascara
Estee Lauder lash primer
I.D foundation, consealer og "solpudder"
Vippetang
Chanel eyeliner (er ikke så nøye med merket på eyeliner, men må være sort)

I.D øyenskugger i forskjellige farger.
Lancome øyenskygger i forskjellige farger

Triple Concealer'en til Cosmopharma. Den er helt genial iom at jeg enkelt kan "blande" til en farge som passer til min hudtype. Selvom det ikke er VELDIG brun jeg blir om sommeren, så skifter jo huden min litt farge... :)

Har ikke bilder...

Men greier meg ikke uten.. Glo Minerals sin honey light dekkpudder, Glo Camuflage, Glo Sunkiss (solpudder) Glo lipgloss.
Også må jeg har den Guerlain no husker jeg ikke... men det er 2 skygger og en kajal/eyeliner i en.. Supergod.
Mascara, Volume express, eller max factor eller Lancomë.

Sverger til alle Glo produktene, de er supergode.. selv om de koster litt ekstra! [:)]

Back
Topp