Sminkekrise!!!!!

løve78

Forumet er livet
Jeg har da, for første gang i livet, gått til innkjøp av foundation...men aner jo ikke hvordan jeg egntlig skal bruke den!!! Skal jeg smøre nedover halsen også, eller bare dra den ut nedover halsen..eller skal jeg ikke ha på halsen i det hele tatt?? Og, i hvilken rekkefølge skal dette på: Foudation, dekkstift, concealer???? Hvordan er det å bruke kremrouge?? Hva slags farge på rougen bør jeg egentlig velge, jeg er lys ( les;hvit) i huden og mørk i håret med grønne øyne...HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ser LaBambie er i tråden allerede, så jeg melder meg bare ut igjen.. [;)]

ORIGINAL: Sicily

Ser LaBambie er i tråden allerede, så jeg melder meg bare ut igjen.. [;)]

Ah...Håper hun forbarmer seg over en uviten sjel da...[:D]

Fins mange videoer g blogger på nett av hva man gjør hvordan. Foundation skal ikke på halsen og om du har rett nyanse, skal det ikke synes noe skille. Du trenger normalt sett ikke foundation i hele ansiktet heller. Det blir penest og mest naturlig om du bare dekker de stedene som trenger det. [:)] Kremrouge er for "viderekomne". Ville begynt med vanlig pudderrouge og kost. Godt redskap er også halve jobben. Det som følger med sminken fungerer IKKE annet enn til nøds og da skal du vite hva du gjør. [;)] 

Fins mange videoer g blogger på nett av hva man gjør hvordan. Foundation skal ikke på halsen og om du har rett nyanse, skal det ikke synes noe skille. Du trenger normalt sett ikke foundation i hele ansiktet heller. Det blir penest og mest naturlig om du bare dekker de stedene som trenger det. [:)] Kremrouge er for "viderekomne". Ville begynt med vanlig pudderrouge og kost. Godt redskap er også halve jobben. Det som følger med sminken fungerer IKKE annet enn til nøds og da skal du vite hva du gjør. [;)] 

Ok, men skal concealer før eller etter foundation?? Er helt idiot på sminke...bruker bare mascara og øyeskygge til vanlig...

ORIGINAL: løve78

Ok, men skal concealer før eller etter foundation?? Er helt idiot på sminke...bruker bare mascara og øyeskygge til vanlig...

Før.. Som sagt, søk opp noen blogger f.eks.. Du kan også ta deg en time på en salong og få det demonstrert og forklart. Hvis du vil gjøre noe som ikke koster noe og få samme hjelpen, kontakter du en Mary Kay-konsulent og evt. holder et kurs. [;)]

ORIGINAL: løve78

Før.. Som sagt, søk opp noen blogger f.eks.. Du kan også ta deg en time på en salong og få det demonstrert og forklart. Hvis du vil gjøre noe som ikke koster noe og få samme hjelpen, kontakter du en Mary Kay-konsulent og evt. holder et kurs. [;)]

Ok. Ja jeg får finne meg en blogg i morgen før jeg skal sminke meg[;)] Takker for svar[:)]

Back
Topp