Sminkehjelp FORT!!!

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Jeg kan ikke øyenskygge!!

Vanligvis har jeg en brun øyenskygge, enkelt og greit.
Men har ofte sett på andre at de bruker øyenskygge både på øyenlokket og under våtkanten under øyet?
Bruker en samme farge over som under?

Kan en bruke en lys farge, nesten hvit?

Lyst og prøve noe nytt, men ikke så enkelt når en ikke har peiling :p

Jeg ville ikke brukt den hvite under øyet, det kan fort se litt rart ut. Men du kan bruke den brune både på lokket og i en smal stripe under øyet, så kan du bruke den hvite som highlight i øyekroken og under øyebrynet :)

Den du bruka "øverst" på lokket kan du gjerna bruka onda i hjørna og. Heilt lyse e best å bruka i øyenkroken, bittelitt av an, sånn at da opna augene (Kan ha smiiinkekurs me deg ikveld eg vettøh!!

jeg bruker helt lyst innerst i øyekroken (nærmest nesen :p), og gjør det mørkere jo lenger ut jeg kommer på øyelokket, f.eks. ;
Lys beige, mørk beige, brun, sort. Alt dette blender jeg godt slik at det ikke blir så drastisk med alle fargene, får da en myk overgang. Kan ta litt bruk/sort under øyet helt ytterst også.

Ta en titt på youtube, det er så utrolig mye hjep å få der. Skulle gjerne vist deg et bilde (har nettopp sminket meg), men BV vil ikke laste opp bildene jeg tar fra mobilen.

Back
Topp