Sminkefjerner for vannfast mascara

Felice

Glad i forumet
Er det noen som har prøvd den på bildet  ? ( fra lookfantastic.com ): Evt. har andre merker å anbefale ? Er så lei de såkalte sminkefjernerne som det står at skal virke på vannfast mascara men som slettes ikke gjør det...

OLE HENRIKSEN PURIFYING EYE MAKE UP REMOVER (75 PADS) 

HM har en som funker litt.
Pads i en lys dus-rosa boks, den med olje tar vannfast, den uten tar ikke. Men syns oljen er ekkel, får den i øynene og det blurrer synet, så følger med på tråden i håp om noe bedre :)

Mary Kay sin sminkefjerner er den helt klart beste jeg har prøvd - uansett pris! Anbefales på det varmeste!! :o)

Har ikke prøvd den, men Ole Henriksen har generelt sett veldig bra produkter :) JEG hadde gitt den et forsøk jeg... Ellers er Dior sin helt super :)

IdaK skrev:
Mary Kay sin sminkefjerner er den helt klart beste jeg har prøvd - uansett pris! Anbefales på det varmeste!! :o)

jeg vil også anbefale denne! fjerner alle typer mascara! (i allefall de jeg har prøvd:P)

Jeg bruker vannfast eyeliner og mascara hver dag og sverger til denne:

Har prøvd en del, men ingen slår denne :)  Kjøper den på strawberrynet.com for den er jo svindyr i norge. 

Frøken Plaske skrev:
Har ikke prøvd den, men Ole Henriksen har generelt sett veldig bra produkter :) JEG hadde gitt den et forsøk jeg... Ellers er Dior sin helt super :)

Flott å høre. jeg kjenner ikke merket men likte at den kom i en boks med pads så lurer på å prøve denne!
Ellers tusen takk for mange flotte tips. Er veldig glad i Biotherm- produkter også så mulig sminkefjerneren her blir prøvd også. 
Mary Kay kjenner jeg  ikke; selges merket på vanlig parfymeri ? fant det ikke på Strawberrynet eller lookfantastic iallfall.

Back
Topp