Sminkefjerner å anbefale?

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Er det noen som har en bra sminkefjerner å anbefale meg? [:)]
Tenkte spesielt på en som er god på øyesminke, siste mascaraen jeg kjøpte var veldig vannfast..[8D]

tar bare en av vesla sine våtservietter eg[:D]

Kjøpte faktisk slike idag, gadd ikke å bruke en masse penger på en sminkefjerner jeg ikke viste om var bra eller ei [8D]

her går det i vann[:D][:D] enkelt og greit, med ansiktsvansk etterpå[:D]

ORIGINAL: Tøsa

ORIGINAL: Jonathan`s mamma

her går det i vann[:D][:D] enkelt og greit, med ansiktsvansk etterpå[:D]

funker jo bra med bare vann på vannfast mascara[8D]

[8D]

ORIGINAL: Lissyjane

Dior duo magique heter den. Koster 225 kr,men det er det mest fantastiske jeg har vært borti. Du slipper å gnikke og den er skånsom. Og den holder seg lenge.

Skal se om jeg ikke finner den billigere på nett nå, hvis ikke får jeg legge veien til et parfymeri i morgen [;)]

Jeg bruker bare natusan sine våtservietter, har brukt de i flere år og de funker veldig bra til det. Penger spart[:)]

hahahahah..sorry[8D][8D] så det var vannfast nå. bruker ikke det jeg så er litt på jordet[8D][8D]tihi[8D]

ORIGINAL: Kattekvinnen

Dior duo magique heter den. Koster 225 kr,men det er det mest fantastiske jeg har vært borti. Du slipper å gnikke og den er skånsom. Og den holder seg lenge.

Skal se om jeg ikke finner den billigere på nett nå, hvis ikke får jeg legge veien til et parfymeri i morgen [;)]

Er det denne? [8D]

Bruker Simple sine ansikts/renseserivetter. Finnes også Simple sminkefjernings-pads. Sett de på mega.

ORIGINAL: Tøsa

Er det denne? [8D]

denne anbefalte hun på parfymeriet meg og da jeg var der og kjøpte mascara sist...
tok det som en selvfølge at den kosta flesk så måtte bare si at jeg hadde, selv om jeg kunne trengt en...
men synes det er så flaut å spørre om pris og... hehe... iallefall på et parfymeri...[8D]

Helt enig, har som regel ikke råd å handle så mange ting i slingen der liksom [8D]
Så jeg håper at jeg finner den til en litt billigere penge på nett [;)]

Back
Topp