Sminke

Spinnelill

Forumet er livet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
JuniJubel2021
Juligull2021
Septemberlykke 2024
Mulig jeg er litt overhysterisk nå, men er det noen sminkemerker som er litt "renere" enn andre? Blir sånn megaopphengt i hva produkter jeg bruker inneholder når jeg går gravid :P Noen andre som har det sånn? Sist brukte jeg ikke sminke i noen særlig grad, men hadde jo vært greit å dekke over kvisenes landssamling i ansiktet nå og da ;)

Mulig jeg er litt overhysterisk nå, men er det noen sminkemerker som er litt "renere" enn andre? Blir sånn megaopphengt i hva produkter jeg bruker inneholder når jeg går gravid :p Noen andre som har det sånn? Sist brukte jeg ikke sminke i noen særlig grad, men hadde jo vært greit å dekke over kvisenes landssamling i ansiktet nå og da ;)

Har du prøvd "bare mineral" det pudderet? :) Jeg har ikke orket å bruke sminke i det siste siden jeg har vært kvalm og varm og det i det siste :wtf: orker ikke å sminke meg også renner alt og ingenting i ansiktet pga at jeg er varm :p

Har du prøvd "bare mineral" det pudderet? :) Jeg har ikke orket å bruke sminke i det siste siden jeg har vært kvalm og varm og det i det siste :wtf: orker ikke å sminke meg også renner alt og ingenting i ansiktet pga at jeg er varm :p
Kan jo sjekke det ut :) Takk :)

Kan jo sjekke det ut :) Takk :)

Det finnes flere nettsider som selger "bare mineral" og syns selv dt pudderet er god. trenger ikke mye og føler ikke at det ser skille eller ser klumpete ut :) men viktig at du velger riktig farge som alle andre brunkremer og puddere :)

Jeg bruker bare en concealer under øynene og på røde partier/kviser.. Har ikke tenkt på innholdet, men bruker makeup mekka sin. Den er ganske god synes jeg.

Back
Topp