Sminke

Nei, bare hvis jeg skal lengre enn bort til barnehagen, og da bare mascara og eyeliner.
Hvis det er noe som skjer bruker jeg bb-cream og øyeskygge i tillegg. (sjelden, med andre ord)

* app'n *
 
Jeg bruker sjelden sminke.. Når jeg gjør det er det mascara og rouge.. Lipgloss til fest og ev litt solpudder...

Fra æppen vel:)
 
Veldig sjeldent sminke. Kan til nød bruke mascara av og til... Hvis jeg skal noe spesielt er det mascara, eyeliner og litt solpudder :)
 
Heldige dere da. Jeg føler jeg må sminke meg om jeg skal lenger enn ut i postkassen. Ellers blir folk skremt! Hehe. Men var verre før jeg fikk A. Kan ikke bruke hele dagen foran speilet nå. :p
 
Heldige dere da. Jeg føler jeg må sminke meg om jeg skal lenger enn ut i postkassen. Ellers blir folk skremt! Hehe. Men var verre før jeg fikk A. Kan ikke bruke hele dagen foran speilet nå. :p
Etter nr. 2 kom gir jeg fullstendig blaffen i om folk blir skremt. :p
Hakke tid til sånt lengre. :p

* app'n *
 
Nå når jeg har begynt å jobbe igjen sminker jeg meg hver dag ja. Kajal, mascara og øyenbrynfarge.
Jobber i barnehage og synes det er helt greit å ha ordnet seg litt. Om ettermiddagen har jeg maling på hendene, snørr på skulderen og er rød i kinnene etter en dag ute. Når jeg da møter foreldre som står der freshe som aldri før etter kontorjobben sin er det greit å vite at jeg også på ett tidspunkt såg helt ok ut...
 
Nei, bare hvis jeg skal lengre enn bort til barnehagen, og da bare mascara og eyeliner.
Hvis det er noe som skjer bruker jeg bb-cream og øyeskygge i tillegg. (sjelden, med andre ord)

* app'n *
Hva er bb-cream?
 
Somregel bruker jeg ingenting sminke... Men om jeg skal ut av døren i form av shopping, kafebesøk, selskap eller andre "spesielle" tilstelninger så må sminken frem. Pudder, blush/rush, og mascara. Da føler jeg meg såå pen :) haha
 
Får ikke quotet, men bb-krem er en vanlig ansiktskrem med bittelitt farge i.

* app'n *
 
Back
Topp