sminke

*MaRgArItA*

Forumet er livet
Dere som har litt peiling på sminke..hehe...litt hjelp please!! [:D]

Hvor viktig er det med rouge i sminkeskrinet?

Jeg skal plukke ut noe sminke til et skrin og vet ikke helt hva som er basic!? Dette skal være hverdagssminke!

Kan ha øyeskygger, rouge, highlightning, bronzing pudde..??[:)][:)]

Jeg bruker det ikke, men...[8D]

ORIGINAL: smartass

Jeg bruker det ikke, men...[8D]

[:D]

Noen flere!!!  [:)]

Eg er blitt ganske avhengig av solpudder, eller evt. rouge, fint med litt farge i kinnene, eller, syns ansiktet mitt ser mindre "flatt" ut hvis eg har på litt solpudder eller rouge![:)]

ORIGINAL: vetlemeg

Eg er blitt ganske avhengig av solpudder, eller evt. rouge, fint med litt farge i kinnene, eller, syns ansiktet mitt ser mindre "flatt" ut hvis eg har på litt solpudder eller rouge![:)]

Hvis du skulle valgt mellom rouge og solpudder da?[:)]

som gammel "sminkekonsulet"[8D] så mener jeg at det er viktig,ihvertfall om man bruker foundation!!
for hvis man bare har på foundation uten rouge ser det ut som ma har på seg en maske(uansett hvor lite dekkende foundationen er)
hverdags sminke for MEG er:wetliner,mascara,solpudder(som jeg bruker litt som rouge) og en lippgloss i svak farge som bare gir litt glans på leppene-

Superviktig i min sminkepung iallefall. Jeg bruker ikke solpudder, og man MÅ ha enten solpudder eller rouge hvis man ikke vil se livløs ut i ansiktet.

I MIN SMINKEPUNG LIGGER ALLTID:

* Foundation fra I.D (fairly light)- har gjort huden min bedre
* Mascara
* Pudder - for å ikke se svett ut
* Solpudder - for å bli litt brunere
* Eyeliner - bruker det kun for å markere øyebryna litt
* Rouge - det er ikke alltid jeg bruker det, men for å se litt friskere ut i kinnene, er det VELDIG greit.

Og selvsagt sminkekoster. [:)]

Takk skal dere ha!!![:D]

ORIGINAL: stoltmortil4

som gammel "sminkekonsulet"[8D] så mener jeg at det er viktig,ihvertfall om man bruker foundation!!
for hvis man bare har på foundation uten rouge ser det ut som ma har på seg en maske(uansett hvor lite dekkende foundationen er)
hverdags sminke for MEG er:wetliner,mascara,solpudder(som jeg bruker litt som rouge) og en lippgloss i svak farge som bare gir litt glans på leppene-

Wetliner, er det en sånn som du tar på våtkanten nede og som sitter godt??

ORIGINAL: *MaRgArItA*

ORIGINAL: vetlemeg

Hvis du skulle valgt mellom rouge og solpudder da?[:)]

Solpudder!![:)]
Ser ikkje nødvendigvis kunstig ut hvis man bruker det forsiktig, får berre ein sånn fin glød![:)] Også kan man bruke det på heile kroppen, litt på brystparti og armer f.eks[;)]

ORIGINAL: Venus83

ORIGINAL: stoltmortil4

Wetliner, er det en sånn som du tar på våtkanten nede og som sitter godt??

Tru ho meiner sånn våt som man har oppå augelokket?.

Back
Topp