Sminke på nett

mamma2012<3

Forumet er livet
Februar 2014 - Skjult forum
Det nærmer seg jobb for meg og jeg har lyst på ny sminke til jeg må ut av permisjobsboblen.

Noen som kan anbefale en nettbutikk som selger sminke? Er glad i TooFaced sminken, men den selges jo ikke her i Norge.

Må det være en nettbutikk som selger sminke? :p Jeg er glad i MAC i hvert fall ;)

Må det være en nettbutikk som selger sminke? :p Jeg er glad i MAC i hvert fall ;)
Nei, ikke egentlig ;-) men helst noe som har paletter med farger.

Har du prøvd øyenskygge primeren til mac? Mener å ha sett at de hadde en :-)

Er skepitsk til å kjøpe make-up på nett, er så mye fake :/
Har prøvd mye forskjellig og det jeg har vært mest fornøyd med er Mary Kay -gode produkter og ikke så vannvittig dyre! ;)

Hvis du skal ha deg en palett ville jeg gått for en av Naked-palettene til Urban Decay. Elsker de :)

Nettbutikken til Kicks har enormt mye forskjellig, og der er alt ekte. Feelunique har også veldig bra utvalg, alt er ekte der og.

Hvis du skal ha deg en palett ville jeg gått for en av Naked-palettene til Urban Decay. Elsker de :)

Har faktisk en slik. Men er så dårlig til å kombinere flere farger :-/ liker at TooFaced har "oppskrift " ;-)

Nei, ikke egentlig ;-) men helst noe som har paletter med farger.

Har du prøvd øyenskygge primeren til mac? Mener å ha sett at de hadde en :-)
Ja, det har jeg ;) Bruker ikke ofte øyenskygge, men brukte den sist i august. Sminken satt hele dag og kvelden. Sverger virkelig til MAC.

Jeg sverger til feelunique.com og lookfantastic.com, handler alt av hårprodukter, sminke og hudprodukter der :)

Back
Topp