Sminke på nett

SHS

Elsker forumet
Hvor kan man kjøpe sminke på nett, id bare minerals, og være sikker på at det ikke er kopi?

Ingen steder. Markede er full av kopier og utgåtte varer. Om du er så uheldig å får kopi, har du ingenting å komme med. De svarer deg ikke, og du får ikke nytt produkt.

Ingen nettsteder er sikre for å ikke være kopivarer! Men skal du handle bareMinerals så burde du finne din nærmeste Skin Tonic butikk, der koster foundation bare 349,- ut året om du blir med i kundeklubben :) Å kundeklubben er heeeelt gratis!

handler også mye fra feelunique. de er veldig greie hvis du mot formodning skulle få feil vare,ødelagt vare o.l de gjør alt for at du skal bli fornøyd!

Ingen nettsteder er sikre for å ikke være kopivarer! Men skal du handle bareMinerals så burde du finne din nærmeste Skin Tonic butikk, der koster foundation bare 349,- ut året om du blir med i kundeklubben :) Å kundeklubben er heeeelt gratis!

Hmm, kan man være hundre prosent sikker i butikk da?

Tenkte jeg skulle slippe å tråkke rundt å lete etter den sminken jeg vil ha, men ser kanskje ut som det er tryggere enn nettet da?

Tenkte jeg skulle slippe å tråkke rundt å lete etter den sminken jeg vil ha, men ser kanskje ut som det er tryggere enn nettet da?

Jeg syns det er så rart at man liksom aldri har noe garanti, men jeg mener å ha hørt at selv ikke på butikker eller hos frisører er man helt garantert. :S

Jeg har iallefall aldri opplevd selv å få noe jeg har trodd var fake, kjøper både i butikk og på feelunique og strawberrynet.

Jeg har kjøpt endel på feelunique og om det så er fake, så har jeg ikke lagt merke til det iallefall.

strawberrynet og blivakker har jeg hørt mange klage over. Har selv ei venninne som fikk en shampo fra strawberry som luktet kattepiss, og et par venninner som har handlet på blivakker uten å være fornøyd. Jeg kjøpte et id pudder på blivakker en gang, og forseilingen var brutt, og var kjempe grisete. Klagde, men fikk aldri svar på klagen. Venninnene mine har også prøvd å komme i kontakt med blivakker, uten hell :/

Jo, det skal jeg fortelle deg :) I butikk er det autoriserte forhandlere, å derfor er det en garanti for at produktet er ekte og laget av de som distrubierer merket. Det kan du også se under produktet der det står et batch nr, for det gjør det som regel ikke på fake produkter. Har man et batch nr kan man spore opp når den er laget, hvor den er laget å hvilke parti av andre varer den er laget sammen med.
Paralellimporterte varer ser som regel veldig lik ut som de originale, men innholde i dem er noe heeelt annet. Som gjør at man f.eks kan reagere. Eventuelt at produktet ikke gjør det den skal i det hele tatt. :)

Back
Topp