Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Maskara

2. FruFrøken1991 Forumet er livet Februar 2014 - Skjult forum Januarhula 2014 Februarlykke 2016

Ikke i bhg nei :) men for min del sp syns jeg nesten det er slik at man må sminke seg litt.

• Liker Liker x 1
  3. MarMa89 Flørter med forumet

Det varierer.. men det blir ofte endel.. da for å unngå: «nei nå så du sliten ut» «er du syk?» «nå ser du jaggu bleik ut»
    Sto ikke først i køen når vår herre delte ut naturlig skjønnhet tydeligvis:hilarious:
    Så her må det sparkles og males!

4. FruBritt Forumet er livet August 2018

Mascara og eyeliner til vanlig. Lipgloss/leppestift om jeg skal være litt mer vågal og har tid.

5. FruBritt Forumet er livet August 2018

Jobber i matbutikk

6. CarinaKay Flørter med forumet

Som regel ingenting, noen ganger mascara.

7. Dreamy Elsker forumet Junibarna 2015 ❤ Aprilbarna19 ❤

Som oftest ingenting, av og til maskara

8. Landus Forelsket i forumet Assistert-jentene

Er lærer på barneskolen, så mascara, mineralfoundation og litt rouge i kinnene så jeg ikke ser halvdød ut nå om vinteren. Kommer også litt an på klærne, kjempesminket med hettegenser og sneakers ser litt rart ut..

9. Jordbær2019 Glad i forumet It's gonna be May 2019 Junibarna 2019

Eh.. bedre at jeg skriver «full face» enn å ramse opp hva jeg bruker :hilarious: ELSKER sminke! Så jeg koser meg hver morgen jeg :p

10. Lilth Elsker forumet Himmelbarn Vi som prøver :) Assistert-jentene

Hender jeg tar på maskara, men foretrekker å bare farge vipper og bryn :p
    Er ingen av unga på jobb som bryr seg om jeg har på sminke :D

11. Maru246 Betatt av forumet Februarbarna 2020

Jeg bruker foundation, blush, eyeliner og mascara. Jeg fikser alltid brynene. Ofte bruker jeg leppestift også.

12. Abstract83 Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Julegavene 2019

Foundation
    Rouge
    Fikser bryna
    Øyenskygge
    Mascara

Tar bare 10min

13. FrøkenMG Glad i forumet Vi som prøver :) Assistert-jentene

Som regel ingen ting, litt maskara hvis jeg har planlagt noe spesielt, for eksempel møte foreldre eller i andre møter.

Jeg liker best å få vippebøy- og farge hos hudpleieren min, da slipper jeg å tenke på slikt. :)

14. Kabakaba Elsker forumet

Haha, samme her! Er naturlig lys i huden med litt ringer under øynene. Sånn er jeg! Men får stadig kommentarer på at jeg ser sliten ut. Sminker meg for å unngå kommentarene, stort sett. Irriterende i grunn at folk føler et behov for å kommentere på andres utseende, og det er jo ikke nære venner som kommenterer heller. Ville ikke falt meg inn å si slikt til andre.
    Jeg hadde en øyeoperasjon en gang, og kunne ikke bruke sminke i ansiktet i noen uker pga infeksjonsfare. Herremin så mange kommentarer jeg fikk da....

15. Solbrille Glad i forumet Vi som prøver :)

Kun litt concealer for å skjule hvor lite jeg egentlig sover.

Del denne siden