Sminke på jobb

Det varierer.. men det blir ofte endel.. da for å unngå: «nei nå så du sliten ut» «er du syk?» «nå ser du jaggu bleik ut»
Sto ikke først i køen når vår herre delte ut naturlig skjønnhet tydeligvis:hilarious:
Så her må det sparkles og males!
 
Mascara og eyeliner til vanlig. Lipgloss/leppestift om jeg skal være litt mer vågal og har tid.
 
Er lærer på barneskolen, så mascara, mineralfoundation og litt rouge i kinnene så jeg ikke ser halvdød ut nå om vinteren. Kommer også litt an på klærne, kjempesminket med hettegenser og sneakers ser litt rart ut..
 
Eh.. bedre at jeg skriver «full face» enn å ramse opp hva jeg bruker :hilarious: ELSKER sminke! Så jeg koser meg hver morgen jeg :p
 
Hender jeg tar på maskara, men foretrekker å bare farge vipper og bryn :p
Er ingen av unga på jobb som bryr seg om jeg har på sminke :D
 
Jeg bruker foundation, blush, eyeliner og mascara. Jeg fikser alltid brynene. Ofte bruker jeg leppestift også.
 
Som regel ingen ting, litt maskara hvis jeg har planlagt noe spesielt, for eksempel møte foreldre eller i andre møter.

Jeg liker best å få vippebøy- og farge hos hudpleieren min, da slipper jeg å tenke på slikt. :)
 
Det varierer.. men det blir ofte endel.. da for å unngå: «nei nå så du sliten ut» «er du syk?» «nå ser du jaggu bleik ut»
Sto ikke først i køen når vår herre delte ut naturlig skjønnhet tydeligvis:hilarious:
Så her må det sparkles og males!
Haha, samme her! Er naturlig lys i huden med litt ringer under øynene. Sånn er jeg! Men får stadig kommentarer på at jeg ser sliten ut. Sminker meg for å unngå kommentarene, stort sett. Irriterende i grunn at folk føler et behov for å kommentere på andres utseende, og det er jo ikke nære venner som kommenterer heller. Ville ikke falt meg inn å si slikt til andre.
Jeg hadde en øyeoperasjon en gang, og kunne ikke bruke sminke i ansiktet i noen uker pga infeksjonsfare. Herremin så mange kommentarer jeg fikk da....
 
Kun litt concealer for å skjule hvor lite jeg egentlig sover.
 
Jeg har alltid brukt sminke... Helt siden ungdomsskolen... Jeg bruker concealer (sliter litt med kviser, ikke mange men har liksom alltid en liten en), foundation, bryn, litt øyenskygge, tynn eyeliner, maskara, rouge nesten hver dag på jobb (kontor). Siste årene har jeg jekket det litt ned. Bruker ikke særlig sminke i helgene da jeg er ofte aktiv.
Men jeg liker å sminke meg når jeg føler for det, synes det er litt gøy. og så syns jeg jeg er mye finere med sminke.
 
For å se noenlunde våken ut bruker jeg foundation, litt concealer under øynene, nude øyenskygge, maskara og rouge.
Tørr ikke leppestift, men kan bruke lypsyl med litt farge. Jeg er ikke noe sminkeguru så det er sagt. Tar meg max 5 min :p
 
Back
Topp