Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Luna86 Elsker forumet Novemberlykke 2016 ❤ Aprilbarna19 ❤

Bruker ikke sminke på jobb.

2. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene

Bruker sjelden sminke på jobb. Kun mascara av og til.

3. Apekatter Elsker forumet

Mascara og litt på leppene, bruker ofte noe til å dekke mørke ringer under øynene så det ser ut som om jeg har sovet også :p

4. duria Elsker forumet Sensommerbarna 2019

CC-krem/foundation, settingpudder, solpudder (ved behov), rouge, mascara og brynsgele. Noen ganger mer, noen ganger mindre.
    Jeg elsker sminke og er ganske god på akkurat det (om jeg må si det selv), så jeg trives best om jeg kan sminke meg når jeg skal ut blant folk. Jeg går for en lett, naturlig glød :D Bruker ca. 10-15 min hver morgen.

• Liker Liker x 1
    Last edited: 13 Feb 2019
  5. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Kun mascara :)

6. FruFrøken1991 Forumet er livet Februar 2014 - Skjult forum Januarhula 2014 Februarlykke 2016

Mascara, foundationen og litt rouge.

7. Softis Forumet er livet Himmelbarn Desemberskatter 2016 Sommerfuglene

Eyeliner og mascara

8. lennypenny Forumet er livet VIP September 2012

Foudation, mascara og brynsfarge :)
    Bruker kun 10-15 min på dette og får meg til å føle meg freshere :)

9. Prinsessa- Forumet er livet Marsipanene 2019 VIP Sommerfuglene

Foundation pudder, litt sot under øya. Har vippe extansion, så slipper mascara :)
    Kan ikke gå uten noe sminke . da spør folk om jeg er sjuk haha.... føler meg ikke vell uten sminke heller.

10. Pink Elsker forumet Desemberlykke 2018

Fondation
    Solpudder
    Mascara
    Higlighter
    Markerer bryn
    Leppestift + lipgloss oppå
    :)

11. Anine91 Elsker forumet Påskekyllingene 2020 Assistert-jentene

Kommer an på hva jeg skal på jobb, vær, når på året, hvordan huden min er, og hvor god tid jeg har. Kan gå på jobb uten, men foretrekker å minst ha mascara + øyenbryn.

Men hvis jeg vet at jeg bare skal være inne, har jeg gjerne foundation, concealer, settingpudder, rouge og øyenskygge i tillegg. Pleier ikke å markere skinnbein og diverse når jeg skal på jobb, men det kan jo hende. Men jeg skiller mellom dagsminke og kveldssminke, da jeg ikke syntes det er noe fint å ha "partysminke" fullt dagslys.

12. Rimfrost92 Gift med forumet Septemberlykke 2015 Oktoberlykke 2019

Pleier ikke sminke meg på jobb, jobber i helsevesenet.

Husker vi fikk en dag mail av ene sjefen om at han ønsket at vi ikke skulle gjemme oss vekk i sminke, for det ødela uniformene :p

13. Skjermtrollet Forumet er livet Tilgangsansvarlig ❤ Aprilbarna19 ❤ Januar 2017

Som regel ingenting. Fem minutter til med søvn trumfer utseende :p Skal vi ta bilder bruker jeg maskara og dekkstift.

14. Lavendel81 Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Foundation, mascara og eyeliner. Bryna er tatovert

15. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Hva er sminke?? :p

Det bruker jeg aldri lenger. Har ikke tid. Prioriterer heller å sove de ekstra minuttene :p

16. Stolt mamma Gift med forumet Septemberbarna 2019

Ingen ting. Ser ikke noe poeng i å bruke det.

17. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Bruker primer, foundation og mascara samt markerer øyenbrynene. Kunne aldri ha gått uten sminke på jobb men liker det enkelt.

18. My heart Guest

Eyeliner, maskara, pudder og kajal.

Sminker meg «svakt» på jobb

Føler meg mye mer fresh og våken med litt sminke

19. Laufey Gift med forumet Sensommerbarna 2019 Assistert-jentene Julibarna 2019

Jeg pleier å ha en lypsyl eller lignende på pulten min, og noen ganger bruker jeg den, teller det? :p
    Jeg kom liksom aldri helt i gang med sminke.. Det var mye mer interessant å bruke alle røde/rosa/lilla leppestifter og pulverting til å prøve å lage mest mulig ekte sår :hilarious: Mye klin med andre ord :hilarious:

Jeg tror jeg har en maskara på badet. Og muligens noen sånne lipglosser eller noe, har noen familiemedlemmer som insisterer på å gi meg slikt til jul.. Men aldri i farger som kan brukes for å lage sår :hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  20. Benedikte28 Forelsket i forumet Desemberlykke 2018

Bruker ikke sminke på jobb :happy:

Del denne siden