sminke og hår =)?

Annicken

Forumet er livet
ja hvordan sminker du deg ? hvilke øyenskygge ?
og hvordan sveis har du? har du lyst på? eller hva er inn nå?

trenger inspirasjon =)

veldig gøy m bilde og =)?

så søde dere er snupper =)

nå fikk jeg enda mer lyst å farge håret mørkt, men d er noe herk når d vokser ut igjen siden jeg er naturlig ultrablond ;P

hvilke øyenskygge har du hyssamaia ?

Et tips (ser at du skriver at du er blond) er å farge vipper og bryn (hvis de er lyse da). Da ser du sminket ut, uten å være det - og sparer litt tid om morningen!

Etter farge (og voksing) av bryn og farge av vipper på fredag

jupp pleier farge bryna, en sjelden gang spanderer jeg på meg å gå til frisøren og farge vippene og =) det er knall fint - helt enig =)

ORIGINAL: Hyssamaia!

ORIGINAL: Annicken

så søde dere er snupper =)

nå fikk jeg enda mer lyst å farge håret mørkt, men d er noe herk når d vokser ut igjen siden jeg er naturlig ultrablond ;P
ja for det var jo typisk ;P og min flaks som vanlig =9 den var veldig fin ihvertfall=)

hvilke øyenskygge har du hyssamaia ?

Bruker en fra Hennes & Mauritz faktisk.. ELSKER DEN! Men de har sluttet å selge den (er en med to farger i) nå selger de bare sånne med 4/5 farger..[:'(] men den er ganske mørk brun..

Ingen bilde men.... jeg har lyst hår, og farget det mørkt under (mote er det vel ikke, men jeg liker det[8D]) - hår til litt under skuldrene, oppklipt og skrålugg.

Innen sminke bruker jeg mineralfoundation fra Everyday Minerals eller Tikei, solpudder fra EM og concealer fra MakeupStore. Øyneskygger (for det meste) fra NYX, L'oreal eller Body Shop. Maskara fra L'oreal - million lashes, og kajal fra GOSH. Øyebrynblyant fra Isadora. Bruker også øyneskyggeprimer fra Urban Decay og ansiktsprimer fra MakeUpMekka.

takk i will do =)

fleeeeeeeeeeeere =)?

ORIGINAL: SpermBlomsten

skal forsøke legge til bilde [:)]

så pen du er =)=)

ORIGINAL: Annicken

ORIGINAL: SpermBlomsten

skal forsøke legge til bilde [:)]

så pen du er =)=)

åå så kosli å høre:)) tusen takk:))

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150378334465414&set=a.10150272335890414.541930.853630413/image]

Bruker øyeskygge fra Lancôme, 4 paletter(husker ikke farge kode akkurat nå), mineralpudder fra I.D, rouge fra FACE stockholm, Dior show mascara, Lancôme lipgloss.

Full sminke innebærer:

Foundation: Lancome teint idole ultra.
Concealer: Clinique eller Lancòme.
Eyeliner: Lorêal, mørkbrun eller grå.
Mascara: Clinique eller Lancôme.
Øyenskygge: som regel en naturfarget.
Rouge: en fersken eller rosabrun - husker ikke merket.
Lipgloss: I.D

Hårfrisyren er en utgrodd bob-ish frisyre, sparer til langt.

Ikke quote
*borte*

Back
Topp