Sminke etc...

"Lønneberget"

Elsker forumet
Lyst å bytte ut litt av sminken min ....
Nå nærmer høsten seg.. og dermed også for min del tid for pudder / brunkrem tid ...

Derfor lurer jeg litt på erfaringer og tips da...
Eller bare nysgjerrigd på hva akkurat DU bruker ? = )

Har du lyst må du gjerne vise hele sminkepungen din ?!

Kom gjerne med hva slags hårprodukter du også ...

Gjerne bilder = )

Sminke?

Så vidt jeg har tia til å se meg i speilet om morgonene[8D] Klæsjer på litt deo og drar børset gjennom håret før jeg må løpe etter barna[:D]

jeg bryker dior å YSL :) Er kjempe fornøyde med di merkene!!11

Jeg bruker Dior å YSL:)

liker de kjmeme godt..

ORIGINAL: MammantilMie

Hm ... har lurt litt på det ... = )

ORIGINAL: #Åsen#

Vil ikke anbefale den om du har pittelitt tørr hud, jeg brukte den og jeg ble helt jævlig i huden.. ble såååå tørr [:-]

ORIGINAL: mammabenti

Vil ikke anbefale den om du har pittelitt tørr hud, jeg brukte den og jeg ble helt jævlig i huden.. ble såååå tørr [:-]

Er ikke plaget med det , men takk for tips allikevel = )

I.D

Har supertørr hud, og jeg bruker I.D [:D]
Viktig med en god fuktighetskrem til huden, spesielt nå mot kaldere tider [:)]
I.D er fantastisk; varer evig, jevnt og fint på huden, kan bruke litt på steder du
trenger, eller over alt. Har virkelig funnet verdens beste sminke synes jeg [:D]
Den har solfaktor beskyttelse og beskytter huden også [:D]

ORIGINAL: mammamilla

I.D

Har supertørr hud, og jeg bruker I.D [:D]
Viktig med en god fuktighetskrem til huden, spesielt nå mot kaldere tider [:)]
I.D er fantastisk; varer evig, jevnt og fint på huden, kan bruke litt på steder du
trenger, eller over alt. Har virkelig funnet verdens beste sminke synes jeg [:D]
Den har solfaktor beskyttelse og beskytter huden også [:D]

Siden det er flere som er så gladi den , har jeg lyst å prøve... hvor selger de ? og pris ?

Jeg bruker foundation (eller hvordan det skrives) fra Mary Kay jeg da.
Bruker som regel ikke hver dag da men..
Er mer sånn bare maskare jente til hverdags [8D]
kommer litt ann på tid og hvordan jeg føler meg om morran hehe

I.D jente her å[:D] Er kjempe fornøyd med den, pluss at jeg har en boks i maaange måneder. Tror siste varte i ca 6 mnd[8D]

Bestilles på blivakker.no. Her er det billigere enn i butikk[;)]

ORIGINAL: Missy 88

I.D jente her å[:D] Er kjempe fornøyd med den, pluss at jeg har en boks i maaange måneder. Tror siste varte i ca 6 mnd[8D]

Hva slags farge bruker dere da ? ... vanskelig å vite når man kjøper over nett...
jeg er brunette - mørke fargere... er medium ok da ?

titta på ebay - der får du med frakt til under 200 kr!!!

ORIGINAL: Gitte__

Sminke?

Så vidt jeg har tia til å se meg i speilet om morgonene[8D] Klæsjer på litt deo og drar børset gjennom håret før jeg må løpe etter barna[:D]

he he, som jeg skulle sagt det selv[8D]

Men er veldig enig med de over som skryter av i.d minerals. Jeg har pudderet derfra. Ellers er jeg ganske fornøyd med dior sin sminke, bruker diorshow mascara og blush derfra. Har hatt solpudder derfra også som jeg var veldig fornøyd med, men nå bruker jeg en solpudder fra gueralin som jeg også er fornøyd med. Øyenskygge har jeg vel ingen spesielle favoritt merker...

Hva slags farge bruker dere da ? ... vanskelig å vite når man kjøper over nett...
jeg er brunette - mørke fargere... er medium ok da ?

Bruker medium tan(tror jeg den heter) hehe.. Jeg er ikke brun, men sånn midt i mellom..

For å finne rett farge kan du gå på en butikk hvor de selger å sjekke hvilken farge du skal ha og få litt tips. Å bare si at du skal tenke på det tusle hjem og hvis du likte det så bestiller du på nett [:D] 
Jeg har også veldig tørr hud, og sliti med å finne rett produkt og id var bare knall, men mye god krem på først må man ha. Men bruker lite sminke nå da. Kun mascara hvis det er noe...

Jeg bruker også I.D. me loooove! Et tips: bestill på http://www.feelunique.com/ Der får man en boks for ca. 140 kr tror jeg. Husk bare å bestill under 200 kr så du slipper moms og porto! Heller bestille mange pakker [:D]

Glow minerals e heilt genial. Det tror eg e den største rivalen t id for
begge to e sånn mineralsminke.
Eg e kjempefornøyd me mitt, å har sminken leeenge :)

Back
Topp