Har ikke vært noe endring på disse siden jeg var her i 2007. Må si det er mange av dem jeg undrer meg over. Sånn som disse feks.
cya(hihi)
cya(hihi)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja var en dag jeg skulle lete etter en smily men ingen var passende
Ja absolutt de kunne sikkert kuttet ut 90 % hva skal denne forestille liksom? HahaEr liksom litt merkelig utvalg
Eh ......den første der er litt drøy,hvis den gjør det jeg tror....men jeg tenker sikkert altfor koffertJa absolutt de kunne sikkert kuttet ut 90 % hva skal denne forestille liksom? Haha
Haha var usikker på om det er det eller noe annet den skal forestille. Men rumpesmily og er litt drøy da xDEh ......den første der er litt drøy,hvis den gjør det jeg tror....men jeg tenker sikkert altfor koffert
Eh ......den første der er litt drøy,hvis den gjør det jeg tror....men jeg tenker sikkert altfor koffert
Haha den første der står det "downtown" på når man holder musepekeren over den, så da tenker jeg nok like koffert som deg... hehe...
Gå inn på qoute og trykk på de 3 firkantene. Da kommer det opp på meg "insert "Hvordan får man smileys på appen? Får bare til vanlig smil haha
Får ikke opp noe her De eneste jeg får til fra mobil erGå inn på qoute og trykk på de 3 firkantene. Da kommer det opp på meg "insert "
Du får ikke opp dette?Får ikke opp noe her De eneste jeg får til fra mobil er
Du får ikke opp dette?
Samme herJeg har iPhone og får ikke opp noe.
Har også iPhone og får heller ikke opp noe..Er du på app eller på nettet bare som meg?
Hvis du ser på bilde jeg legger ut her,så er det en liten sort/hvit smily. Trykker du på den,så skal det komme opp
Vis vedlegget 191293
Har også iPhone og får heller ikke opp noe..