M
MaiSeptAugSkatt
Guest
Hvordan går det med tannlegegreiene?
Blir du ferdig til jul??
Tenkt på deg skjønner du![:D]
Blir du ferdig til jul??
Tenkt på deg skjønner du![:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: amanda_
Smiley80: Ja nå er du ferdig hos tannlegen, er du ikke?
Å det gikk bare bra?
oiii 7500 er myyye penger det! Men tannlege er dyrt! skjønner ikke helt hvorfor men. tar jo ikke lange tida å borre et hull egentlig.
Men likevel så er det nok en god prioritering. jo lenger man utsetter tannlegebesøket jo dyrere blir det(det fikk jeg erfare!)
men nå er du ferdig å kan slappe helt av å være skikkelig stolt av degselv![:D]Flinke Smiley!
Majea:20 hull..hehe...sånn følte jeg det å! holdt på å tisse i buksa da jeg akkurat hadde satt meg i tannlegestolen å han skulle undersøke. da var jeg nervøs da!fytti!
men det gikk bra. jeg ble jo helt sjokka da det "bare" var 4 hull! hadde nesten trodd jeg måtte få meg gebiss jo.
hvordan var det å rotfylle da?synes det virker skikkelig vondt.
Du må ha masse lykke til! snart er du ferdig også! og husk nå på at det alltid går bedre enn forventa![:D]
Har nok fått oss en liten lærepenge nå både du jeg å smiley.
Så nå får vi være flinke å pusse å ikke vente like lenge til neste tannlegebesøk!(jeg var der sist når jeg var 14.er 24 nå)

ORIGINAL: amanda_
Jeg var hos tannlegen for 3-4 år siden, så ikke fullt så lenge siden...Men under svangerskapet var jeg ganske dårlig i begynnelsen, eller faktisk helt til uke 20, så det gikk masse i eplejuice og appelsinjuice for å dempe kvalmen...[&:] Dette er jo ikke bra for tennene akkurat...[:(]
Rotfylle var faktisk ikke noe verre enn å borre, fikk jo bedøvelse som vanlig, det eneste var at det var en hel del merkelige dingser og duppeditter som ble brukt! Men nå er jo nerven i tanna borte, så neste gang trenger jeg ikke bedøvelse sa hun! Men jeg skal vel borre, så jeg må ha det uansett![:(] Gleder meg til å bli ferdig, men det er så utrolig få timer å velge mellom hos henne, så det går jo flere uker mellom hver gang jeg er der! [:@] Skulle gjerne bare blitt ferdig med det samme[:)] Men men, en eller annen gang blir jeg ferdig, det er bare denne rotfyllinga som tar så j..... lang tid!
amanda_ : vi får minne hverandre på at vi må gå til tannlegen igjen om ett år, passe på hverandre litt!! He he....