Smiley80

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
M

MaiSeptAugSkatt

Guest
Hvordan går det med tannlegegreiene?
Blir du ferdig til jul??
Tenkt på deg skjønner du![:D]

Hei snupsi! Så koslig at du tenker på meg [:)] 
Jeg har vært noen turer til tannlegen ja og tusenlappene har flydd [8|]

Skal for aller siste gang i morgen, endelig ferdig!!
Men du da, har du fått tannlegeregningen enda eller??? [:D]

Jepp fikk regning på 3500,-!!!!!!!
MEN!! Måtte tilbake nå for den midlertidige fyllinga som skulle sitte til etter jul før den ble ferdigfixa datt ut...[&:]det var vondt![:'(]
Fikk heldigvis time på dagen... tok bare 15 min så var det bra igjen da...og ferdigfixa!
Så nå er jeg og ferdig!! å jeg er så glad jeg slipper rotfylle!
Men de 15 minuttene kosta meg 700 da...så nå er regninga oppe i 4200!
God jul til meg![:D][&:]

Så godt å høre at du og blir ferdigfixa til jul da!
var det mye å fixe med dine tenner da?
(hos meg var det 2 store hull 1 lite et å 1 trekking)
Hvordan er det med tannlegeskrekken da? Det var ikke så ille likevel eller?

Du får ha masse lykke til imorgen! skal tenke på deg.
Blir deilig å bli ferdig!!
så får vi være flinke å pusse heretter![:D]

Så deilig å endelig være ferdig hos tannlegen på ei stund [:D] Godt du slapp unna rotfylling ja [:)]

Jeg har nå vært 5 ganger hos tannlegen og blitt 7500,- kr fattigere [&:][&:][&:] 
Hadde 6 hull jeg da, flaut å si det men sånn er det [:'(] Krevde bedøvelse hver gang så jeg slapp unna noen smerter iallefall [;)] Bare litt ekkelt å føle du har ei middagspølse av ei tunge i flere timer etterpå [8D]

Heldig dere som er ferdig...Jeg har nok igjen noen ganger, måtte jo rotfylle 1 tann og har enda ikke sjekket resten av gebisset[&:] Skal vel det på tirsdag[&:][&:] Har sikkert 20 hull[:'(] Føles sånn ihvertfall[:(] Hittil har det kostet meg ca 2000,-, lurer på hva det ender opp med.... Men skal bli godt å bli ferdig! Jeg har ihvertfall planer om å gå til tannlegen HVERT år fremover og tannpuss GRUNDIG hver dag[:)][:D] 

Smiley80: Ja nå er du ferdig hos tannlegen, er du ikke?
Å det gikk bare bra?
oiii 7500 er myyye penger det! Men tannlege er dyrt! skjønner ikke helt hvorfor men. tar jo ikke lange tida å borre et hull egentlig.
Men likevel så er det nok en god prioritering. jo lenger man utsetter tannlegebesøket jo dyrere blir det(det fikk jeg erfare!)
men nå er du ferdig å kan slappe helt av å være skikkelig stolt av degselv![:D]Flinke Smiley!

Majea:20 hull..hehe...sånn følte jeg det å! holdt på å tisse i buksa da jeg akkurat hadde satt meg i tannlegestolen å han skulle undersøke. da var jeg nervøs da!fytti!
men det gikk bra. jeg ble jo helt sjokka da det "bare" var 4 hull! hadde nesten trodd jeg måtte få meg gebiss jo.
hvordan var det å rotfylle da?synes det virker skikkelig vondt.
Du må ha masse lykke til! snart er du ferdig også! og husk nå på at det alltid går bedre enn forventa![:D]

Har nok fått oss en liten lærepenge nå både du jeg å smiley.
Så nå får vi være flinke å pusse å ikke vente like lenge til neste tannlegebesøk!(jeg var der sist når jeg var 14.er 24 nå)

ORIGINAL: amanda_

Smiley80: Ja nå er du ferdig hos tannlegen, er du ikke?
Å det gikk bare bra?
oiii 7500 er myyye penger det! Men tannlege er dyrt! skjønner ikke helt hvorfor men. tar jo ikke lange tida å borre et hull egentlig.
Men likevel så er det nok en god prioritering. jo lenger man utsetter tannlegebesøket jo dyrere blir det(det fikk jeg erfare!)
men nå er du ferdig å kan slappe helt av å være skikkelig stolt av degselv![:D]Flinke Smiley!

Majea:20 hull..hehe...sånn følte jeg det å! holdt på å tisse i buksa da jeg akkurat hadde satt meg i tannlegestolen å han skulle undersøke. da var jeg nervøs da!fytti!
men det gikk bra. jeg ble jo helt sjokka da det "bare" var 4 hull! hadde nesten trodd jeg måtte få meg gebiss jo.
hvordan var det å rotfylle da?synes det virker skikkelig vondt.
Du må ha masse lykke til! snart er du ferdig også! og husk nå på at det alltid går bedre enn forventa![:D]

Har nok fått oss en liten lærepenge nå både du jeg å smiley.
Så nå får vi være flinke å pusse å ikke vente like lenge til neste tannlegebesøk!(jeg var der sist når jeg var 14.er 24 nå)

Jeg var hos tannlegen for 3-4 år siden, så ikke fullt så lenge siden...Men under svangerskapet var jeg ganske dårlig i begynnelsen, eller faktisk helt til uke 20, så det gikk masse i eplejuice og appelsinjuice for å dempe kvalmen...[&:] Dette er jo ikke bra for tennene akkurat...[:(] 
Rotfylle var faktisk ikke noe verre enn å borre, fikk jo bedøvelse som vanlig, det eneste var at det var en hel del merkelige dingser og duppeditter som ble brukt! Men nå er jo nerven i tanna borte, så neste gang trenger jeg ikke bedøvelse sa hun! Men jeg skal vel borre, så jeg må ha det uansett![:(] Gleder meg til å bli ferdig, men det er så utrolig få timer å velge mellom hos henne, så det går jo flere uker mellom hver gang jeg er der! [:@] Skulle gjerne bare blitt ferdig med det samme[:)] Men men, en eller annen gang blir jeg ferdig, det er bare denne rotfyllinga som tar så j..... lang tid!

amanda_ : vi får minne hverandre på at vi må gå til tannlegen igjen om ett år, passe på hverandre litt!! He he....

Jeg var hos tannlegen for 3-4 år siden, så ikke fullt så lenge siden...Men under svangerskapet var jeg ganske dårlig i begynnelsen, eller faktisk helt til uke 20, så det gikk masse i eplejuice og appelsinjuice for å dempe kvalmen...[&:] Dette er jo ikke bra for tennene akkurat...[:(] 
Rotfylle var faktisk ikke noe verre enn å borre, fikk jo bedøvelse som vanlig, det eneste var at det var en hel del merkelige dingser og duppeditter som ble brukt! Men nå er jo nerven i tanna borte, så neste gang trenger jeg ikke bedøvelse sa hun! Men jeg skal vel borre, så jeg må ha det uansett![:(] Gleder meg til å bli ferdig, men det er så utrolig få timer å velge mellom hos henne, så det går jo flere uker mellom hver gang jeg er der! [:@] Skulle gjerne bare blitt ferdig med det samme[:)] Men men, en eller annen gang blir jeg ferdig, det er bare denne rotfyllinga som tar så j..... lang tid!

amanda_ : vi får minne hverandre på at vi må gå til tannlegen igjen om ett år, passe på hverandre litt!! He he....

Det er en deal!!! Må være flinke nå ja!

Du skulle hatt tannlegen min du. Jeg fikk time på dagen! Å han tar virkelig hensyn til tannlegeskrekken jeg hadde!(jepp kvitt den nå..neeesten)

Ja plutselig så er du også ferdig vet du! Masse lykke til! skal tenke på deg!

ORIGINAL: amanda_

Det er en deal!!! Må være flinke nå ja!

Du skulle hatt tannlegen min du. Jeg fikk time på dagen! Å han tar virkelig hensyn til tannlegeskrekken jeg hadde!(jepp kvitt den nå..neeesten)

Ja plutselig så er du også ferdig vet du! Masse lykke til! skal tenke på deg!

takk takk amanda_[;)] Godt å dele dette med noen som er/har vært i samme "båt"[:D][:D] Ikke noe godt å ha tannlegeskrekk[:(]

Back
Topp