Smiler lite

Kristine79

Glad i forumet
Jenny er 6 uker i morgen, og smiler lite....Hun smiler og ler i søvne, og vi har fått et par smil av henne. Men føler hun smiler "for lite" om dere skjønner 

Normalt?

Skal på 6-ukers kontroll neste uke, og kan jo ta det opp da....men vil bare høre her inne og

Her var hun også ganske sen til å smile skikkelig. Men på 6-ukers kontrollen smilte hun som bare det til helsesøstra og legen! [:D] Da var hun 6 uker og 1 dag gammel. Siden har hun smilt masse! [:)]

Storebroren begynte å smile et par uker tidligere, så er nok bare forskjellig! Plutselig kommer smilene i fleng skal du se! [:D]

Takk for svar [:)]

Blir litt bekymret....har sikkert ikke grunn til det men. Hun er født 12 dager før termin, men jeg vet ikke om det har noe å si?

ORIGINAL: Kristine79

Takk for svar [:)]

Blir litt bekymret....har sikkert ikke grunn til det men. Hun er født 12 dager før termin, men jeg vet ikke om det har noe å si?

Det vet jeg ikke, men kanskje..? Her gikk jeg 1 uke over termin denne gang, men hun smilte sent allikevel. Storebroren kom 4 dager før termin og smilte tidlig... Så her har det ikke hatt noen sammenheng.. Men høres jo naturlig ut at ting kan komme litt senere når de fødes tidlig i terminperioden [:)]

ORIGINAL: Leyah

ORIGINAL: Kristine79

Jenny er 6 uker i morgen, og smiler lite....Hun smiler og ler i søvne, og vi har fått et par smil av henne. Men føler hun smiler "for lite" om dere skjønner [&:]

Normalt?

Skal på 6-ukers kontroll neste uke, og kan jo ta det opp da....men vil bare høre her inne og

Tror det er snev av det her og...sutrer og gråter masse hver dag. Presser og kaver all day long. Har tenkt det kanskje kan være derfor ja...[:(][&:]
samme her.
Men så har mini kolikk, så er kanskje derfor hun ikke har mye å smile for [&o][:(]

Det har noe å si om de er født før tiden!

Min er også født 12 dager før termin, å smilte ikke før han var nesten 9 uker!! Så han har vært smilende i ca 1 1/2 uke... hehe.. Jeg var suuper utålmodig, å ventet og ventet på det berømte smilet. Trodde aaaldri det skulle komme[8D] MEN det kommer, bare smøre seg med litt tålmodighet.

Men du skal visst trekke ifra 12 dager. Så om hun er 6 uker nå, er hun "egentlig" 4 uker i "smileverden". Om du skjønner? hehe.. Dårlig forklart...

Edit; å gjennomsnittet smiler jo ifra 4 uker og senere.... Så da henger hun jo egentlig ikke etter...[:)]

Mathias Enrico er 1mnd og 5 dager, og jeg har heller ikke fått noe ordentlig smil enda han ble født 8 dager før termin 

Back
Topp