Smiler hele dagen

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Jenta vår smiler hele dagen lang!:) Så ufattelig søt og god:Heartpink Selvfølgelig gråter hun om hun er veldig trøtt eller sliten, men ellers er hun en soltråle. "Er det vanlig å smile så mye når de er så små?", kom det akkurat fra samboer, nå når vi prater før vi sovner. Ja, er det det? Spør jeg da dere:)

Fikk høre at jeg smilte "uvanelig tidlig" som spebarn men at det ikke er så vanelig at spebarn smiler. Men betyr vel bare at du er en kjempeheldig mamma. Kos deg med solstrålen din :)

Sånn er gutten vår også. Han smiler bare noen ser på han, og ofte ligger han å smiler for seg selv også :D Helt herlig! Storebror var også en veldig glad og tilfreds baby, men kan ikke huske at han smilte så mye som lillebror :)

Sånn er vår dukke også! Mannen min lurte på det samme.. Hun smiler "hele tiden"! Føler oss veldig heldige :)

Sånn er gutten vår også. Han smiler bare noen ser på han, og ofte ligger han å smiler for seg selv også :D Helt herlig! Storebror var også en veldig glad og tilfreds baby, men kan ikke huske at han smilte så mye som lillebror :)
Slik er det her og:) Smiler når vi snakker med henne, leker med henne og ser på henne:) Så koselig!! Føler hun er så "voksen", og forstår så mye. Og så er hun bare 2mnd.
Hørte at hun var våken når jeg våknet i dag. Gikk bort til henne og sa "god morgen gullet". Og så kommer verdens skjønneste smil. Varmer godt i mammahjerte:Heartpink

Har en slik glisegutt jeg også! Han kom når jeg bytta fra mme merke så han slapp all magevondten han har hatt. Fikk en helt ny unge jeg og det merkes på humøret mitt også!

Åå, det gjør vi og:) Samboer er en ganske så maskulin og staut kar. Men når lille gullet vårt smiler, så ser jeg han titt og ofte får en tåre i øyenkroken:p

Så koselig:)

Besteforeldrene kaller henne forresten for Smilemaskinen, så jeg tenker hun smiler litt mer enn andre barn :)

Vi også har en liten solstråle! :)
Hun begynte å smile veldig tidlig. Er blid omtrent hele tiden, og nå har hun begynt å "prate" og le også. Så koselig! ♡
Om morgenen når hun våkner, etter å ha sovet hele natta, ligger hun i senga å smiler som ei sol når vi prater til henne. ♡

Vi har også en sånn en. Han deler fortsatt ut smil i øst og vest, og nå er han 9 måneder =)

Har en liten blidfis jeg også, han sjarmerer de fleste :)
Nå har han begynt og le en del også, og jeg har funnet ut at han er kilen :P

Det er så herlig når de smiler og ler. Man glemmer lett hvor sliten man er når det lille ansiktet bryter ut i et gledessmil over å se deg :):Heartred

Alle 3 barna mine har også vært smile og le heletida barn :) veldig koselig :) min mellomste tror jeg har vært den som smilte mest, har nesten ikke et eneste bilde der ho ikke smiler, gikk gjennom alle babybildene hennes her om dagen :) Er så hærlig med babylatter og babysmil, smitter av på alle andre og da smiler og ler dem enda mer :) Lille babysnuppa mi nå smiler mye og er glad og førnøyd, men vil ikke vise det på bilder, da ser ho bare skikkelig spørrende ut med en O-munn :p Hva er den dingsen der fornoe tro..? med engang jeg kommer med kameraet, hihi :)

Smiler og pludrer i vei her også :) Fantastisk å våkne til, uansett hvor trøtt jeg er!

Alle 3 barna mine har også vært smile og le heletida barn :) veldig koselig :) min mellomste tror jeg har vært den som smilte mest, har nesten ikke et eneste bilde der ho ikke smiler, gikk gjennom alle babybildene hennes her om dagen :) Er så hærlig med babylatter og babysmil, smitter av på alle andre og da smiler og ler dem enda mer :) Lille babysnuppa mi nå smiler mye og er glad og førnøyd, men vil ikke vise det på bilder, da ser ho bare skikkelig spørrende ut med en O-munn :p Hva er den dingsen der fornoe tro..? med engang jeg kommer med kameraet, hihi :)
Haha min også, han er skikkelig skeptisk til kameraet/mobilen. Smiler og prater til mennesker og lekene sine, men kan jammen gå fra solstråle til sinnatagg på få sekunder ;)

Haha min også, han er skikkelig skeptisk til kameraet/mobilen. Smiler og prater til mennesker og lekene sine, men kan jammen gå fra solstråle til sinnatagg på få sekunder ;)
herlige søte små :)

Back
Topp