Smiler babyene?

Løvesnuppa

Gift med forumet
Juli13-jentene
Frøkna her er 5 uker, og smiler bare i søvne eller akkurat idet hun sovner. Jeg venter og venter på et smil i våken tilstand, men ingenting enda. Smiler deres små, og hvor gamle er de? :)

Her smiler han masse :D
Rett og slett sjarmerer mammaen i senk hver gang vi prater og koser oss på stellebordet ❤
Han er 5 uker her også nå, men har gitt oss gode smil siden han var 3 uker :)

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Markus`en min smiler masse(5 uker og 3 dager idag) :D Igår begynte han å smile hele dagen *mammahjertet smelter* <3 :) Frem til igår har han igrunnen bare smilt på morgenen når han våkner og ser oss.

Lillefrøkna smiler :) er litt sparsom på de enda, men de kommer når vi prater med henne. Hun er en måned gammel. 5 uker på søndag som kommer.

Smilte for første gang for to dager siden , først til storesøster :) er sparsom med de enda

Gutt 2006 - Jente 2008 - Jente 7.Juli 2013

De første smilene kom da hun var rundt 3 uker, nå er hun 1 måned og smiler oftere og oftere :)

Nei ikke helt. Er syv uker men to uker fra termin. helsesøster mente vi kunne forvente smil iløpet av en måned fra termin.

Johann er to uker pluss tre dager, men ca en måned fra termin da, og han har begynt å smile når jeg snakker med ham nå. Det er veldig søtt og jeg kjenner effekten av å få respons fra den lille, hjertet svulmer :-)

Prinsen er 4 uker førstkommende lørdag og har visst iver og glede i et par uker nå når jeg tuller og nusser han.
Nå i dag har han hatt litt lyder samtidig som han smiler også, små hikst som sikkert blir til latter etterhvert. <3
Finnes ikke noe deiligere enn babysmil, latter og pludring!!! :D

Smiler mest i søvne, og ved puppen. Men jeg trodde tidlige smil betyr mageknip?
Blir 3 uker på søndag.

Smiler mest i søvne, og ved puppen. Men jeg trodde tidlige smil betyr mageknip?
Blir 3 uker på søndag.
Mellom tre ig seks uker gamle begynner de å smile "skikkelig." ;) tulla vår på fem uker har gitt oss noen nydelige smil denne uka, men e enn så lenge ganske sparsommelig med dem...

Prinsen er 4 uker førstkommende lørdag og har visst iver og glede i et par uker nå når jeg tuller og nusser han.
Nå i dag har han hatt litt lyder samtidig som han smiler også, små hikst som sikkert blir til latter etterhvert. <3
Finnes ikke noe deiligere enn babysmil, latter og pludring!!! :D

Akkurat det gjør vår også. Smiler også kommer det noen hikst som om han ler. Tenkte med ett at det bare var ønsketenkning, men det skjer når jeg snakker til han eller tuller med han. Herlig!
Våre er vel like gamle også :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 ❤ Termin 25/7.

Akkurat det gjør vår også. Smiler også kommer det noen hikst som om han ler. Tenkte med ett at det bare var ønsketenkning, men det skjer når jeg snakker til han eller tuller med han. Herlig!
Våre er vel like gamle også :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 ❤ Termin 25/7.

Ja, jeg også tenkte at han bare hermer etter annsiktet mitt eller noe men det er nok bevisst for som du sier så skjer det bare når man tuller. :) Han hiksta skikkelig i sta da jeg nussa han på magen, kinn og på nesa :P
Herlig :D

I går fikk jeg et lite latterhikst samtidig med et smil ❤

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Back
Topp