Smiler babyen?

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Har babyene begynt å smile på ordentlig ennå? Hvor gamle er de? Her er lille 1 måned, men fortsatt bare "luft-i-magen-smil" som kommer :)

Her smiler hun masse! :D Fikk første ordentlige smil som uten tvil var sosialt da hun var 4 uker og 1 dag. Nå er hun 6 uker og er tidvis en skikkelig solstråle som kommer med herlige godlyder. Storesøsteren var mye mer sparsommelig med smilene. Da fikk vi vel første smil rundt 7 uker tror jeg.

Her så hun meg i øynene 2 uker gammel og smilte mens hun lagde en "koselyd" da jeg snakket med henne. Jeg og mannen så det begge to, og vi tenkte at det ikke kunne være et smil. Men helsesøster sier at det godt kunne være et smil. Så jeg vet ikke.. Noen som har opplevd det så tidlig?

Her så hun meg i øynene 2 uker gammel og smilte mens hun lagde en "koselyd" da jeg snakket med henne. Jeg og mannen så det begge to, og vi tenkte at det ikke kunne være et smil. Men helsesøster sier at det godt kunne være et smil. Så jeg vet ikke.. Noen som har opplevd det så tidlig?
Vi fikk også flere slike smil før det som uten tvil var sosialt. Hun var våken og så på oss og kom med flere små smil fra ca 2 uker. Men greide liksom ikke tro det var helt sosiale smil.. Men hvem vet. Smil er smil :D

Vi fikk også flere slike smil før det som uten tvil var sosialt. Hun var våken og så på oss og kom med flere små smil fra ca 2 uker. Men greide liksom ikke tro det var helt sosiale smil.. Men hvem vet. Smil er smil :D

Nei, jeg har blitt "opplært" til at alt før 4 uker er "vondt i magen"-smil, men helsesøster var ikke helt enig. Så jeg ble litt usikker. Fikk et på stellebordet i stad å. Men om hun mener det eller ikke så er de jo så nydelige da de smiler [emoji173]️

Ikke noe smil ennå, bare luft i magen smil (i søvne:p) Men nå er gutten min en skikkelig bedagelig fyr så han må være mer våken før vi kan forvente det;) Storebror var knappe 3 uker, men han var turbo bananas dagen lang fra han kom ut så det var ingen overraskelse at det kom tidlig med han:)

Her er hun 2 mnd og smiler når jeg smiler til henne. Gjort det et par uker nå. Veldig koselig[emoji173]️

3 uker og begynt å smile her :-)
Veldig forskjellig på luft i magen smil og sosial smil, så ser fort hva som er hva hos han :-)

Hun smiler litt, men maks en gang om dagen (sosiale smil). Prompe og sove-smil har hun flere av :D

Snuppa vår smilte for første gang da hun var 4 uker, nå er hun straks 6 :) så koselig med smil :)

Fikk mitt første store smil i dag [emoji7] 6 uker gammel[emoji4]

3 uker, baby har smilt noen ganger nå. Første gang for en uke siden.

Her smilte han sosialt for første gang da han var 5 uker og 1 dag. Til sin oldemor som møtte ham for første gang. Mens jeg filmet dem! [emoji4]
Dagen etter smilte han noe ganger til sine besteforeldre, men utover det var han sparsommelig med smilene, og pappa og jeg var litt skuffet over at han ikke smilte til oss. Først omtrent en uke etter fikk vi noen smil.

Back
Topp