Smile hver dag?

Maliya!

Elsker forumet
Min jente er to mndr i dag og første gang hun nesten smilte var i går da en annen venninne lekte litt med henne...Har jeg grunn til å bekymre meg?

Jeg har to søsken å ta meg av også så jeg har ikke "tid" til å dulle, leke og prate med henne så ofte og mye. Ikke at jeg har kunnet gjøre det så mye heller da for hun har jo omtrent sovet i to mndr nå...pga gulsoten som nå endelig er bedre.

Men smiler deres nurk hver dag?.

her smile hu kvar dag, heile dagen. ei sjikkelig smilejente. men har o perioder kor hu e dødsalvorlig. har smilt sånn dei siste ukene. dei e så sjønne når dei smile me heila fjeset.[:D]

eg hadde ikkje bekymra meg. men d e nå meg da.

ho har smilt i mange uker alrede , og smiler hver dag .. men tror ikke det er noen grunn til bekymring , noen er vel bare senere enn andre

Her smilte han første gang når han var 1 mnd, nå er han 2 mnd og smiler en del hver dag og lager litt lyder som han 'øver' litt på.
Hadde ikke bekymret meg så veldig tror jeg, babyer har jo også forskjellige personligheter, men jeg ville bare hørt litt med helsesøster hvis du bekymrer deg [:)]

min smiler hver dag - men bare når han er opplagt! (og det er ikke så ofte for enten så sover han eller så spiser han[;)])

Her smiles det mye hver dag.. Men hadde ikke bekymret meg.. Om barn smiler mye eller lite trenger ikke å ha noe med personlighet eller hvor glad de er å gjøre. Det har ofte mer å gjøre med evnen til å kontrollere ansiktsutrykk[:)]

Her smiler hun hver eneste dag ja :) Så om hun ikke gråter, så smiler hun! :D

Det er alltid forskjellig frå barn til barn! Ingen er like,  veit du=) Dersom smilinga er det einaste du merka noko på har du nok ingen grunn til bekymring=) og gullet har det nok kjempebra;)

Her smilet gullet hverdag [:)]

Malin smile kvar dag, når hun ser oss eller når me leike/preike med hun[:)][:)]

Smiler hver dag. Skratter og smiler skikkelig når han ser pappaen sin. Gjett om han e pappagutt[:D]
Når han ikke søv,spis eller skrik så smila han. Men han har også stunder der han e kjempealvorlig.. Så ingen grunn å bekymre seg. Barn er forskjellige.
Min har smilt fra han va 3 uka (på 3 ukers dagen).

Julian Emíl er ofte alvorlig. han smiler jo endel, men bare når han er opplagt eller når han skal gulpe... var bekymret for han i begynnelsen fordi han begynte å smile veldig seint. men alle mennesker er jo forskjellige og min gutt blir nok en som undrer seg mer enn han ler av alt. [:)]

Smila kvar dag [:D] Ganske så ofte blid. Asso laga lyda :p

Plutselig så skjer det :):)

Back
Topp