Smil??

Klesklypa

Gift med forumet
Når begynte babyene deres å smile??

jenta mi er 4 uker og 2 dager idag.. og smiler fortsatt ikkje.
Har så lyst på det første lille smilet[:)]

Min er akkurat like gammel og smiler heller ikke, bare et par ganger når hun smiler, men det er jo ikke smil, bare luft i magen, selv om jeg ikke hadde smilt om jeg hadde luft i mon mage...

Så jeg venter jeg også!

Her begynte hun å smile når hun var litt over tre uker! Det er så nydelig å se altså.. nå smiler hun nesten hele tiden også :)

2 uker og 6 dager :P Var litt usikker da, men han feiret 3 ukers dagen med masse smil så da var jeg mer sikker i min sak :P Han smiler ikke så ofte, men det er ingen tvil =)

Tror hun var 7 uker ca. Men må trekke ifra 3, så egentlig var hun 4 uker[:)] Det vanlige er mellom 4-6 uker tror jeg.

ORIGINAL: siljegulli

Tror hun var 7 uker ca. Men må trekke ifra 3, så egentlig var hun 4 uker[:)] Det vanlige er mellom 4-6 uker tror jeg.

Du tror hun var 7 uker med må trekke fra 3 ? [8|] Hadde det vært terminen det var snakk om hadde jeg skjønt det :P Tror jeg [;)]

her va prinsesså 3uker og 3 dager. å mammen fekk d første[:D]

d andre smilet kom ikkje før 6 dager etterpå, og d fikk storebror. etter dette så smile hu masse. med heila fjeset. smelte iallefall mitt hjerta.

e rett før du får smilene du o. gleda deg[:)]

Hun var litt over 3 uker [:)] *smelt*
lurte frem ett smil da så det kom plutselig :) hehe.. tok den gulpekluten å var så vidt borti munn viken og etter ett par ganger så kom det gliset [:D] og flere ganger etter det [:)]

Må si at hun var mett og god [:D] hun smiler aldri når hun er sulten, hehe.. må være fornøyd jah [:D]

ORIGINAL: t0mmelise

Hun var litt over 3 uker [:)] *smelt*
lurte frem ett smil da så det kom plutselig :) hehe.. tok den gulpekluten å var så vidt borti munn viken og etter ett par ganger så kom det gliset [:D] og flere ganger etter det [:)]

Må si at hun var mett og god [:D] hun smiler aldri når hun er sulten, hehe.. må være fornøyd jah [:D]

d gjør pappen o, å hu glise med heila fjeset. heilt nydelige[:)]

han smilte for første gong på fredag.. dagen før han vart 3 veke;)

pappaen fekk dei første:P
kvar gong eg kom bort for å sjå var han akkurat ferdig å smile (smilte fleire gongar, men ikkje sammenhengande).. men på 4. forsøket fekk mamma sjå også;) sååå nydelig <3

no er det finaste smilet eg veit om når han ligger med puppen, slepper taket, smiler og fortsetter [:D]

Min gutt har smilt siden fødselen, og jordmødrene fortalte at dette med at babyer egentlig har luft når de "smiler" er sånt de sa i gamle dager. Babyer kan smile fra de bøe født selv om ikke alle gjør det - og en ser tydelig når det er et smil og når det ikke er det. Det er visstnok forsket på om jeg ikke misforstod de, og babyer kan føle både glede sorg sinne osv følelser vi føler.

PS sjekk denne: http://www.youtube.com/watch?v=rhohOlfOoK0

ORIGINAL: Sl0th

Du tror hun var 7 uker med må trekke fra 3 ? [8|] Hadde det vært terminen det var snakk om hadde jeg skjønt det :P Tror jeg [;)]

Da skjønner du det[:D]

ORIGINAL: Macette

Min gutt har smilt siden fødselen, og jordmødrene fortalte at dette med at babyer egentlig har luft når de "smiler" er sånt de sa i gamle dager. Babyer kan smile fra de bøe født selv om ikke alle gjør det - og en ser tydelig når det er et smil og når det ikke er det. Det er visstnok forsket på om jeg ikke misforstod de, og babyer kan føle både glede sorg sinne osv følelser vi føler.

PS sjekk denne: http://www.youtube.com/watch?v=rhohOlfOoK0

Ronja har jo smilt siden fødselen hun også, men tviler på at det er bevisst i starten[:)] Tror ikke de har helt kontroll over musklene, da blir det sånn.

Ja ikke vet jeg - jordmødrene på føden sa i hvertfall at de viser følelser fra fødselen av. Men er jo mange babyer som ikke viser et smil før rundt en mnd - og vil jo ikke tro at det er fordi de ikke føler glede første mnd - så er ikke godt å si hva som er riktig egentlig. [;)]

Vet ikke jeg heller, men hun smiler iallefall nå. Og flirer i søvne[:D]

Tobias smilte på 3 ukers dagen sin [:)]
Fikk tatt bilde av det med mobilen, så da e bakgrunnsbildet nu

Vet ikke jeg heller, men hun smiler iallefall nå. Og flirer i søvne[:D]

Ja han min flirer i søvne og - så regner med han drømmer om pupp!! Heh[:D]

Back
Topp