Smil

Hedvik

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Marsboerne 2023
Opplever stadig at fremmede folk smiler til meg når de går forbi. Første jeg gjør er og prøve å finne ut hvem i alle dager personen er. Men kjenner de ikke. Må jo være babykulen de smiler av. Er vant til at fremmede folk smiler til meg på tur, men ikke på parkeringsplasser og i butikker.

Flere som har samme erfaring?

Ja det har jeg merket også [emoji28]
Eller at folk bare stirrer på meg. Jeg vet at jeg ser mye yngre ut enn det jeg er så noen blikk tror jeg at jeg får for folk tror jeg er en gravid tenåring [emoji849]

Jeg har opplevd, spesielt på buss/tog, at folk gjør sitt ytterste for å ikke se magen. Har ikke merket noe ellers, men jeg er kanskje litt uoppmerksom på slikt? Men da jeg var i syden tidligere i måneden, var folk (personalet på hotellet, servitører på kafeer/restauranter, betjening i butikker) fullstendig fra seg av begeistring! Det var litt absurd.

Jeg er i utlandet nå (Polen) og i dag sto jeg i lang kø i en skobutikk. Plutselig bjeffet den sure dama i kassen etteller annet på polsk til meg og stirret skikkelig strengt på meg. Jeg ble litt satt ut og lurte på hva jeg hadde gjort galt, det var minst 5 stk foran meg. Hun vinket meg frem, og jeg ble nesten litt engstelig for hun så så sur ut. "You pregnant, you come first" sa hun. Jeg ble så overrasket og lettet og sa "oh thank you vert much!". Hun så surt på meg og sa "that is how we do it here in Poland". [emoji23] Like sur og irritert, men så utrolig snilt allikevel, ble helt satt ut jeg!

Jeg er i utlandet nå (Polen) og i dag sto jeg i lang kø i en skobutikk. Plutselig bjeffet den sure dama i kassen etteller annet på polsk til meg og stirret skikkelig strengt på meg. Jeg ble litt satt ut og lurte på hva jeg hadde gjort galt, det var minst 5 stk foran meg. Hun vinket meg frem, og jeg ble nesten litt engstelig for hun så så sur ut. "You pregnant, you come first" sa hun. Jeg ble så overrasket og lettet og sa "oh thank you vert much!". Hun så surt på meg og sa "that is how we do it here in Poland". [emoji23] Like sur og irritert, men så utrolig snilt allikevel, ble helt satt ut jeg!
Veldig hyggelig gjort av henne [emoji6][emoji106]

Ja, sånt skjer sjeldent i Norge! :) Var litt komisk med tanke på hvor sur hun var egentlig. Virket som om hun egentlig ikke ville ta meg først, men var forpliktet fordi jeg var gravid [emoji85]
Veldig hyggelig gjort av henne [emoji6][emoji106]

Ja, sånt skjer sjeldent i Norge! :) Var litt komisk med tanke på hvor sur hun var egentlig. Virket som om hun egentlig ikke ville ta meg først, men var forpliktet fordi jeg var gravid [emoji85]
Ja litt pussig siden hun virket så sur, men har inntrykk av at mange i Polen ofte virker litt sure i første øyekast.. [emoji4]

Back
Topp