Smil :) :) :)

Netta-Mor

Gift med forumet
Februarlykke 2016
Har du fått det første smilet enda?
Jeg fikk det akkurat! SMELT :)
23 dager i dag! Måtte felle en gledes tåre <3

Ikke enda men jeg venter utålmodig!:p storesøster smilte fra hun var 7 dager gammel men lillegutt som er 17 dager har enda ikke smilt:p

Så koselig ❤️

Hun har smilt 2 ganger når jeg står å smiler og sier hei.. Men kanskje bare tilfeldig. Er vel litt tidlig. Hun er bare 14 dager :-)

Her har vi en smilende kar som smilte 14 dager gammel (kom 6 dager på overtid) :)

Min på nesten tre uker begynte å smile fra allerede andre uken :) Særlig når jeg stryker han på kinnet med fingertuppen <3

Her har vi hatt flere "smil" som mannen mener er smil men jeg tror det bare er ifb magen/hun tar i :-) men i dag syns jeg hun smilte med øynene samtidig.. Er så usikker!

Venter på det ordentlige smilet. Har fått et par ganger men føler ikke det var helt "ekte". :) 1 mnd er hun.

Det har vi :) hun er 3 uker i dag og har begynt å smile en del :)

Hva legger dere i EKTE smil?
Vi var usikre på om hun smilte flere ganger, men som regel var det i sammenheng med at hun presset eller hadde magetrøbbel. Når hun nå smilte "ekte" smilet var det ingen tvil om at det var gledessmil, smilte med hele ansiktet inkl øynene :-)
Og gjerne noen godlyder i tillegg :-)

Jenta mi smilte engang skikkelig i forrige uke, med åpen munn og knip i øyene da jeg skiftet bleie på henne. Det lyste opp i hele ansiktet hennes <3
Hun er i dag 5 uker :)

Her smiles det masse hver dag,i tilegg til "prating". han er 7 uker i morgen. :) utrolig kjekt, smelter jo helt *dån*

Har har han smilt siden han var rundt 2 uker, ikke hver dag, men nå og da. Gleder meg til det blir oftere :D

Back
Topp