Smil

Babyen min er 6 uker imorgen og han smiler når vi snakker til han :)

Storebror 30.10.04
Mellombror 20.04.10
Lillebror 08.08.13

Vesla her begynte å smile ved tre uker. Nå er hun sju uker, og hun smiler mye! Det er så stas :D

Storebror 23.02.11
Lillesøster 31.07.13

7 uker om to dager og smiler masse :-) elsker å bli snakket til:)

Min er 5 uker og hun smiler masse når hun er i humør til det..:) smilte vel første gang når hun var mellom 3 og 4 uker.. Herlig å se.! Merker at hun smiler mer og mer for hver dag som går..

Smilte et par kjempesmil til helsesøster når hun var på hjemmebesøk når hun var akkurat to uker. Helsesøster ble helt henrykt, for det var så utrolig sjelden de fikk se smil fra babyene så tidlig, de bare hørte om det fra mammaene.

*Jente 16.6.2010*
*Jente 16.8.2013*

Jenta mi er litt over 5 uker, men har enda ikke sett noe til nå utpreget smil gitt..:/ men hun er veldig obersvant og følger bevegelsene mine med blikket sitt..

Jenta mi er litt over 5 uker, men har enda ikke sett noe til nå utpreget smil gitt..:/ men hun er veldig obersvant og følger bevegelsene mine med blikket sitt..

Min er 5 uker i dag og er akkurat sånn du beskriver godt å høre det ikke er bare min som ikke smiler for fult...

Min er straks seks uker, og er likedan.. Tror førstefrøkna var sju uker før hun begynte å smile.. Blir en helt annen verden når de begynner å gi respons! Gleder meg!

Lillegull smiler et par ganger hver dag :) Det begynte hun med for en fem dager siden da hun var 2,5 uke.

Venter ei lita jente den 27. August

Har sett ett å anna smil fra han var to uker.. Mye smil da han er iferd med å såvne også.. Den siste uken har han smilt masse! Så herlig å se på! 4 uker igår:-)

Fikk et skikkelig smil av han når han var ca 2,5 uker :) Han smiler noen ganger iløpet av en dag :D

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Back
Topp