Smil og latter *smelter helt*

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
For 1 ukes tid siden,fikk jeg høre hun le ordentlig... Og nå smiler hun helt utrolig ....Hver gang hun ser på meg:) "prater" og koser seg <3........

Babyer er skjønne <3

Dere har vel sett det og regner jeg med?:)

Får masse smil fra han ja, men venter enda på latteren

Masse smil men ingen latter enda =)
Det kom endel senere med T husker jeg :)

Får en masse smil og pludring til tusen, men latteren har vi ikke hørt ennå, like rundt hjørnet regner jeg med :) Helt herlig med en liten skattebass<3<3<3

Her i huset er det mange store smil og masse pludring, men det nærmeste vi har kommet latter enda er noen små, spede hikst mens han smiler for harde livet. Hadde det ikke vært for ørene, så hadde smilet gått helt rundt :D Gleder meg til å høre han le. Babylatter er noe av det deiligste som fins! :)
Han var så herlig her ene morgenen etter at jeg hadde matet ham og lagt han ned i vuggen igjen. Da lå han og pratet med seg selv for harde livet. Han var skikkelig engasjert der han lå, så jeg lå bare og hørte på ham og flirte. Tror han kommer til å bli en liten tøysemakrell når han vokser til. :)

fikk første latteren denne uken, hun lo så det trilla og mamman fikk helt tårer i øynene av den vakre lyden :) ...pappan ble sååå sjalu fordi han gikk glipp av det :-P ellers så pludrer og babler hun hele dagen, gjerne med lekene sine, så tror hun blir ei skikkelig skravlepøni ;)

Her så e ho blid og gla heile tia, utn om når ho e sultn :P På stelleborde e det vi har bæst kontakt, ho smil å lag masse forskjellige lyda, vi ha lært ho å "sei" hei :D høres ut som et hei....såååå søøøt. Men ingen latter einno, men av og til så smil ho kjempe masse, også kommer det et par små hoster eller hikst, så eg trur ho prøv å flir, men har vell ikje forstått det helt enda kordan ho jær det :) Men vi vent i spenning på lattern hennes <3

Fikk Asle til å le for første gang nå i kveld :) Noe så nydelig! Jeg ble helt myk om hjertet! :)
Gleder meg til mer smil og latter i tiden fremover :D

Back
Topp