Smiiil <3

1+1

....
"Tenk at nå er dagen her som jeg har lengtet etter..." :D

12 uker i dag! HOHO! Herlig følelse og vanvittig skjønt å komme ut av SKAPET! :D

I går var jeg hos min fantastiske lege! Byttet før jeg ble gravid og er så utrolig glad for at jeg gjorde det. Gikk gjennom rutinesjekken, og skulle høre etter hjertelyden, men den fikk vi bare hørt i 2 sek. Så derfor sa hun: "vi kan jo kikke litt å se da" ;-) Så igjen fikk jeg se min lille baby. Den sprella vilt og vinka til mammaen ;-) Hehe. Fantastisk å se en baby med nese, munn, hake osv. Fikk med meg et tydelig bilde av skjønnasen som jeg kunne vise mannen, så nå har gått litt mer opp for oss og vi er overlykkelige <3

Så herlig :) Gratulerer med vel overstått 12 uker!! Det er veldig deilig å endelig kunne fortelle det til hvem man vil :D

Så gøy å få sett babyen da, du er heldig.  Gratulera med 12 uker

Så herlig! :D :D :D Gratulerer og velkommen til 2. trimester - klubben! :D :D *Happy på deres vegner!* :D :D :D

Så herlig! Kjenner at det er ingenting som skal til før jeg blir rørt om dagen!! Glad på deres vegne!! :)

gullkua skrev:
Så herlig! Kjenner at det er ingenting som skal til før jeg blir rørt om dagen!! Glad på deres vegne!! :)

Signerer denne! Gratulerer med 12 uker! :-)

Gratulerer med 12 uker:-)

Sillebedille skrev:

gullkua skrev:

Signerer denne! Gratulerer med 12 uker! :-)

Kristine_26 skrev:
Så gøy å få sett babyen da, du er heldig.  Gratulera med 12 uker

1000-takk dere! :-)) Såå koselig å få så mange fine tilbakemeldinger :-) I dag har vi feiret 12 uker med første innkjøp av babytøy, og en kveldsdate med kinamat og idol ;) Fantastisk å kjøpe tøy og tenke på at en baby skal gå med det om et halvt år! Noen andre som har feiret passering av 12 uker? :-)

Vi er heldige <3

Back
Topp