Smiiiile smiiile

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
dagen lang [:D][:D][:D] Det gjør Malin [8D] Helt utrolig glad og små ler også, det er herlig!! Kan grine også da.. Venninna mi har tvillinger på tre mnd og de smiler sjeldent [8|] Hva med dere babiser smiler de masse?

filip har begynt å smile en god del i det siste [:)] han smiler alltid når jeg legger han på stellebordet, og når han skjønner at han skal få mat... hehe... og så smiler og babler han masse når han blir pratet til - spesielt når storesøster gjør det [:)]

Så koselig![:)]

Marcus smiler og masse! Og har begynt å "prate". Så herlige lyder![:)]

Masse smiling og babling her også, hun har nå begynt å få gurgle og vine lyder! er så søt når hu lager disse. "Weeeh jeg lever og livet er spennende" lyder[:)][:D]

her er ho sparsom på smila.. blir i 100 hver gang jeg får fram et lite et jeg.. ho er like allvorlig som pappaen sin, men babling driver ho med hele tiden[:D]

MATS SMILER MASSE HAN OXO...

Her smiles det masse.
Så lenge Filip har sovet godt og spist, så er et smiling.

Mathias smiler og babler ivei, spesielt på stellebordet.... da prater han med håndkler og alt han ser, og når vi prater med han. [:D] Han er fornøyd hele dagen, bare han har tørr bleie og er mett.[:)][;)] Jeg merker at jeg klarer ikke å være sur selv, må jo bare bli i godt humør når han gliser bare han ser meg.[:D] Men er han sulten, så høres det godt for å si det sånn......[:)][8|]

martine er også like alvorlig som pappan sin[:)] men hun smiler en masse hver dag fordeom[:D]

Back
Topp