kariness
Elsker forumet
Jeg tenkte bare å høre om det er flere av dere som er plaget med smerter i brystet? Det er ikke i puppene liksom, men midt i mellom. Noen ganger kjennes det ut som noen holder fast i noe inni der og klemmer til, med neglene. Det er trykk og stikking og veldig vondt. Må legge meg rett ned noen ganger for at det går over, men denne gangen går det ikke over. Nå kjenner jeg det helt oppi halsen også, som om noe alt for stort sitter fast i halsen...
Kan dette ha noe med at ting blir så klemt inni meg? Er det fler som har sånne smerter? Jeg har hatt det ganske jevnt de siste ukene og det kommer og går liksom... Men er fryktelig ubehagelig.. :S jeg tok det opp med legen en gang, men han da liksom ingenting.. Han virker litt rar..
-- tasting fra mobil --
Kan dette ha noe med at ting blir så klemt inni meg? Er det fler som har sånne smerter? Jeg har hatt det ganske jevnt de siste ukene og det kommer og går liksom... Men er fryktelig ubehagelig.. :S jeg tok det opp med legen en gang, men han da liksom ingenting.. Han virker litt rar..
-- tasting fra mobil --