Smerteter i brystet

kariness

Elsker forumet
Jeg tenkte bare å høre om det er flere av dere som er plaget med smerter i brystet? Det er ikke i puppene liksom, men midt i mellom. Noen ganger kjennes det ut som noen holder fast i noe inni der og klemmer til, med neglene. Det er trykk og stikking og veldig vondt. Må legge meg rett ned noen ganger for at det går over, men denne gangen går det ikke over. Nå kjenner jeg det helt oppi halsen også, som om noe alt for stort sitter fast i halsen...

Kan dette ha noe med at ting blir så klemt inni meg? Er det fler som har sånne smerter? Jeg har hatt det ganske jevnt de siste ukene og det kommer og går liksom... Men er fryktelig ubehagelig.. :S jeg tok det opp med legen en gang, men han da liksom ingenting.. Han virker litt rar..

-- tasting fra mobil --

Høres ikke noe gøy ut. Rart ikke legen var hjelpsom. Jeg har tidvis stikkende smerte i brystet, men har hatt det før graviditeten også. Stikkende smerte er iallefall som regel muskelrelatert. Kan jo vær press og trykk på ting. Kan det også være halsbrann eller syreproblemer? Det kan man jo kjenne i bryst og oppover. Begynner jo å presse på nå. Tror nok jeg ville tatt det opp med lege igjen. Brystsmerter er greit å ha et svar på :-)

Høres ikke noe gøy ut. Rart ikke legen var hjelpsom. Jeg har tidvis stikkende smerte i brystet, men har hatt det før graviditeten også. Stikkende smerte er iallefall som regel muskelrelatert. Kan jo vær press og trykk på ting. Kan det også være halsbrann eller syreproblemer? Det kan man jo kjenne i bryst og oppover. Begynner jo å presse på nå. Tror nok jeg ville tatt det opp med lege igjen. Brystsmerter er greit å ha et svar på :-)

Hmm.. Jeg kjenner liksom ikke noe til halsbrann.. Eller, jeg har aldri hatt det så vet ikke hvordan det kjennes ut. Men er ikke noe som kommer opp liksom.. Det bare ligger der som noe som trykker og tar stor plass...

Det er jo mye spark mot ribbeina for tiden, så kan jo relateres til det kanskje.. Uff. :/

-- tasting fra mobil --

Det høres litt ut som halsbrann syns jeg! Det ligner ihvertfall på sånn som jeg har det. Det svir og "brenner" i brystet ca midt mellom puppene sånn som du beskrev.

Det har jeg hatt flere ganger de siste ukene også! Er også plaget med halsbrann, men synes ikke dette er det samme... Selvfølgelig glemte jeg å spørre jordmor om det ved sist besøk!

Det har jeg hatt flere ganger de siste ukene også! Er også plaget med halsbrann, men synes ikke dette er det samme... Selvfølgelig glemte jeg å spørre jordmor om det ved sist besøk!

Ja jeg kan liksom ikke sammenligne det med halsbrann ettersom jeg ikke aner hvordan det er :p
Jeg har også glemt å nevne det for jordmor.. Utrolig teit.. Men "godt" å høre at andre har det ca likt.. Da er det sikkert ikke noe alvorlig,,

Jeg har det også, smerter i brystet over puppene. Litt trykkende, stikkende og vond smerte. Tok dette opp med legen i går, han sa at dette var helg normalt fordi babyen presser på andre organer lengre nede, som gjør at man får vondt lengre oppe i brystet. Er ikke halsbrann, for det har jeg hatt i mange uker. Bare slapp av, det er ikke noe farlig

Jeg har det også, smerter i brystet over puppene. Litt trykkende, stikkende og vond smerte. Tok dette opp med legen i går, han sa at dette var helg normalt fordi babyen presser på andre organer lengre nede, som gjør at man får vondt lengre oppe i brystet. Er ikke halsbrann, for det har jeg hatt i mange uker. Bare slapp av, det er ikke noe farlig

Åh. Det var godt å høre at din lege hadde noe fornuftig og si. Min liksom bare noterer :S Syns det er litt rart!

Åh. Det var godt å høre at din lege hadde noe fornuftig og si. Min liksom bare noterer :S Syns det er litt rart!
Ja, det er ikke så profesjonelt når han ikke sjekker. Jeg sa at jeg var oppriktig bekymret, men han lyttet og fortalte at dette er helt normalt når man er mer enn 30 uker på vei :)

Back
Topp