smertestillende.....

• Trådstarter Trådstarter Luthien05
  • Opprettet Opprettet
L

Luthien05

Guest
hmmm. er egentlig litt redd nå... da jeg var det som trolig er 4+6 eller p dagen 5 uker var jeg ikke helt sikker på om jeg var gravid ennå. (skulle ha legetime uka etter). jeg hadde hatt feber i 4 dager og er redd jeg tok en Ibumetin 200mg i ørska der. Kan det ta "kverken" på embryoet? i så fall ligger jeg dårlig an... ble litt nervøs nå. Har ikke tenkt på det før nå, så jeg nevnte nok ikke det for legen da jeg var der... hjelp....

Det skal nok mye til om EN tablett av 200 mg kan ta så stor skade tror jeg..... Tror det er snakk om litt større mengder her... Husk at du veldig tidlig i svangerskapet ikke deler blodbane med embryoet. Så det tror jeg du kan ta med ro.

Takk[:)]
ble plutselig så usikker.
er mye aleine og har derfor ingen jeg kan snakke med dette når tankene ramler ned i hodet (gubben jobber laaaaaaaaangt unna).
Setter virkelig pris på dette forumet!

Ja her kan man spørre om alt mulig, og ikke minst få gode og seriøse svar [:)] Kan ikke være så greit å være førstegangsgravid...... Kommer sikkert til å lure på masse masse selv om jeg blir gravid en gang [;)]

Back
Topp