Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: carolineS
Man kan ta en kobinasjon av ibux og paracet. Ibux skal ikke brukes i tredje trimester, men er ikke farlig så tidlig. Har selv fått skrevet ut resept på panodil 1g og ibumetrin av min tante som er gyn. på sykehuset Østfold
ORIGINAL: Cameleon
ORIGINAL: carolineS
Man kan ta en kobinasjon av ibux og paracet. Ibux skal ikke brukes i tredje trimester, men er ikke farlig så tidlig. Har selv fått skrevet ut resept på panodil 1g og ibumetrin av min tante som er gyn. på sykehuset Østfold
Ibux skal IKKE tas i første og tredje tri!
Fikk vite med legen min at Ibux kan tas i andre, men legene sier det er like greit å holde seg unna da også!
Men leser på felleskatalogen at det ikke skal brukes i 1 og 2 trimester!
Jeg personlig kommer ikke til å bruke ibux under hele svangerskapet! Fikk beskjed om å ikke bruke det under prøveperioden også!
Tidlig i svangerskapet øker blandt annet faren for spontanabort om man tar Ibux! Og det er jo ingen ønskelig situasjon... Bruk heller Paracet!
ORIGINAL: Tre blir fire
Hva gikk akutbehandling ut på? Håper det er bedre nå i alle fall. Tannverk høres ikke noe sårlig ut...
ORIGINAL: ivfbarnet
ORIGINAL: Tre blir fire
Hva gikk akutbehandling ut på? Håper det er bedre nå i alle fall. Tannverk høres ikke noe sårlig ut...
Gikk til tannlegen som borret tanna m og la inn en type smertestillende i hullet og en midlertidig fylling siden jeg ikke skal ta røntgen... Fått time senere for å ta det ordentlig, men jeg har i allefall ikke vondt lenger og får sove om natta...