Smertestillende

småtrollene

Elsker forumet
Noen som tar noen form for smertestillende?
Tar paracet annehver dag ca, 1 gr for smerter i beina og hofta. Er litt redd for at det blir for mye over lang tid, men klarer ikke rundt å ha vondt[&o]

tror neppe du skal bekymre deg for det!! jeg går på dolconting som er et sterkt morfin prepara. pluss stesolid, og babyen kan bli avhengi av begge deler. :( er virkelig ikke frivillig. er legen som skriver ut, og jeg må ta, viss ikke oveerlever ikke jeg.

Tror ikke du skal bekymre deg heller!
storklem!!

går nok greit!

klere meg uten smertestillende for bekkenet i d daglige, men når jeg har spenningshodepine i tilleg så tar jeg max dose paracett og av og til ibux i tillegg..

Jordmødre og leger sier jo at paraceten kan man bare ta, for det er jo ikke noe farlig for verken babyen eller deg [:)]
Så lenge man holder seg unna ibuxen, for den kan visst være skadelig for ungen, så tror jeg nok det går bra [;)]

Godt å høre[:)] Kjenner ofte trangen til å sluke 1 gr ibux samtidig med paraceten, vet jo at det har god virkning på leddsmerter.. Menmen, får bare holde meg til paraceten[:)]

ORIGINAL: 1storog1imagen

Godt å høre[:)] Kjenner ofte trangen til å sluke 1 gr ibux samtidig med paraceten, vet jo at det har god virkning på leddsmerter.. Menmen, får bare holde meg til paraceten[:)]

Ja det er lurt [;)][:)]

Uff.. jeg bruker mye paracet.. :(
Pga nakke-vondt og hodepiner/migrene.

Back
Topp