Smertestillende ved egguttak UNN Tromsø!

MinLilleØnskeSpire

Blir kjent med forumet
Skal snart ha egguttak på UNN Tromsø, men synes det høres såå mye ut med 8 paracetter og 2 morfinkapsler før uttaket! Hva fikk du? Er det kunn det man får der, eller får man mer underveis under uttaket? Er generelt redd for å ta smertestillende!! :s

Det hørtes deilig ut :D husker nesten ikke lenger hva jeg fikk (på Ullevål riktignok), men var kun noe Paracet og ikke morfinkapsler... I tillegg fikk jeg satt sprøyter med lokalbedøvelse rett i eggstokkene :) masse lykke til til deg!! :)

Skal snart ha egguttak på UNN Tromsø, men synes det høres såå mye ut med 8 paracetter og 2 morfinkapsler før uttaket! Hva fikk du? Er det kunn det man får der, eller får man mer underveis under uttaket? Er generelt redd for å ta smertestillende!! :s

8 paracet kan da umulig være nødvendig ? :o

Jeg fikk en (500) paracet og vival ( om jeg husker riktig ) .
Og lokalbedøvelse før uttak :) var ganske sløv da, skal sies.

8 paracet kan ikke stemme. Kommer såklart ann på styrken på tabletten men doser over 1 gram skal ikke gies ut i helsevesenet! Men at du får paracet og morfin stemmer nok:)
Nå vet ikke jeg hvorfor du er redd for å ta smertestillende, men selv om du får "mye" ved et uttak er det langt igjen før det blir skadelig for kroppen:)

Porsgrunn gir 3 paracett ( hver er på 500) og en vival. Så får du morfin lignende i kanyle i blodåren og lokal bedøvelse.

Jeg fikk 2 paracet, 5 mg vival. En lav dose morfin i hånden og lokalbedøvelse nedentil. Morfinen var helt utrolig deilig, ble skikkelig godfyll-følelse :p klarte ikke feste blikket og lå der og fniste :D

8 paracet kan ikke stemme. Kommer såklart ann på styrken på tabletten men doser over 1 gram skal ikke gies ut i helsevesenet! Men at du får paracet og morfin stemmer nok:)
Nå vet ikke jeg hvorfor du er redd for å ta smertestillende, men selv om du får "mye" ved et uttak er det langt igjen før det blir skadelig for kroppen:)

Har fått alt jeg skal ta imorgentidlig nå, og det er 2 g paracett, 10 mg OxyNorm (morfin?) og 20 mg Afipran (kvalmestimlende)...
Jeg synes det virker så himmla mye!!!

Jeg fikk 2 paracet, 2 kvalmestillende og 2 morfinkapsler før egguttak.
Jeg var også hos UNN Tromsø.
Syntes det gikk helt greit med den dosen, egguthenting er ubehagelig uansett, men jeg tror tablettene hjalp på. I allefall gjorde de meg mer rolig.

Jeg fikk 2 paracet, 2 kvalmestillende og 2 morfinkapsler før egguttak.
Jeg var også hos UNN Tromsø.
Syntes det gikk helt greit med den dosen, egguthenting er ubehagelig uansett, men jeg tror tablettene hjalp på. I allefall gjorde de meg mer rolig.

Samme som jeg fikk ja :)
Mitt uttak gikk strålende, litt ubehagelig når di stakk gjennom eggposene, ellers ingen ubehag :) Ble veldi rolig av tablettene :)

Back
Topp